Pages - Menu

2009年11月30日 星期一

日本粟米包

 


今次用了日本的麵粉同 (考) 素



 



今次發得很大脹, 很好



 



沒有想像中甜...



做了個蛋蛋治比衰衰做早餐.


4 則留言:

  1. 粟米包太吸引, 我都想食埋一份
    點解呢個包入面的組織, 好似比您其他的方包鬆嘅? 好軟熟咁.
    [版主回覆12/01/2009 11:27:00]謝謝....你唔講我都沒有留意, 看番先覺, 唔通真係日本粉同(考)素質量比較好...HAHA

    回覆刪除
  2. 用麵包機做包包確實快靚正
    [版主回覆12/01/2009 11:26:00]係呀, 不過要等3小時.

    回覆刪除
  3. 包包好似好好味bor!....yi,你有black & white杯o既?
    [版主回覆12/02/2009 12:18:00]你意思blk & white cup 特別定難買呀...很搞笑ka...係我樓下茶餐廳show 出來話食滿 $100 可以送一套連碟, 我們食了 $150...比錢時佢沒有打算送, 甘我見很特別都想要就問佢啦. 佢竟然話送哂..咁都得...送哂就不要放出來啦....根本唔想送, 我嬲嬲的話要show display果隻, 佢很唔想的送比我....仲比我c6笑我, 貪心有野送就要...問題係佢唔想送就不要扼人ma....唔要都要拿....haha...我以後唔去果間野...

    回覆刪除
  4. 有麵包機真的很方便, 我通常夜晚set時間, 第二朝早上就有新鮮方包食.
    [版主回覆12/08/2009 15:52:00]係呀, 唔錯...

    回覆刪除