Pages - Menu

2009年11月16日 星期一

衰衰 lunch box -- 16/11/2009

韓國細餃子 配


日本粟米湯/白飯


小食盒:  朱古力蛋圈/童心麵


 


今早一起身真係很凍, 都係煮熱飯比衰衰..本來想好蝦仁炒蛋.但係心想用熱湯應該保暖些....就用日本的罐裝粟米湯配小餃子....叫衰衰食時倒在一起....都係第一次比佢倒湯...做親野都倒瀉的衰衰, 望佢小心些, 唔好倒到周圍都係啦..


衰衰都真係覺得三光的保溫杯比保溫壺熱些...都係用番保溫杯...除了高些, 其實同細果個飯壺大致係一樣的...專登買了隻長些的 stainless steel 匙比佢..方便些..


我估係唔係直接將飯/餸放在 stainless steel 的保溫壺內比其他要放在膠盒內的保溫壺較保溫呢....



其實個高身的stainless steel 量杯都放到很多份量的...想買多個已唔見有...有時唔想買就見到, 想買就見唔到..



 


 

3 則留言:

  1. 唔係喎, 我試過係有膠兜個d係熱過三光d壼架!
    [版主回覆11/16/2009 11:22:00]真係唔知啦...用家話only.....我都有用膠盒個d呀, 有一個 tiger (3層) 同 牛頭 (2層).., 我兒有時話ok, 有時話差不多..., 你女兒話邊隻最熱呢..我都想知呀...定係用了暖包所以熱些呢..

    回覆刪除
  2. 我個囡話用二層個隻熱過三光, 其實我自己係屋企都有測試架, 係三光無咁熱的! 我無用暖包的!
    [版主回覆11/17/2009 13:29:00]其實我就係擔心依樣, 因為我兒常話三光只係暖....但唔知暖的程度去到邊....

    回覆刪除
  3. 韓式餃子~我前兩天也買了一包, 也可以參考你的做法, 做給囡囡做午餐盒都可以。
    昨天我也用了兩個三光飯壼給囡囡帶飯, 雖然我送飯到學校, 但我問囡囡一壼裝餸的, 還出煙, 一壼只裝飯的只是暖, 我之前也聽人教, 先用熱水浸一浸三光飯壼, 才裝飯餸, 應該會好D。
    [版主回覆11/17/2009 13:30:00]係呀, 我有用熱水呀, 不過, 始終隔了5-6小時.....

    回覆刪除