Pages - Menu

2009年4月23日 星期四

鰹魚湯/thai style 粉絲蝦煲

 


日本買了做上湯用的鰹魚, 當然要試下滾出來的上湯, 好唔好味先.......



唔知買什麼配佢好, 見有西洋菜, 便買了......., 都滾了1-2個小時, 很正呀, 有少少老火湯的味, 沒有味精.......我估類似中國的柴魚, 很方便同比用濃湯寶有益d bor.........


衰人一回來就話在 lift lobby 很香老火湯味, 仲話是隔離喎, 衰衰話係我們傳出來ka..........衰人有時真係很奄尖的....有時我煲老火湯, 煲煲下小了水, 我加了水再煲, 就話 d 湯會淡, 無味, 唔駛太多, 3人都飲唔哂.........


到我用明火滾湯, 預小小就算, 滾下滾下 d 水變小了, 我唔加水啦.....到佢想再飲, 就話點解煲甘小喎.......橫掂都係煲.........比佢激c........


大少爺已經難服待, 佢個爸爸仲麻煩, 真係有遺傳的.........但我唔係你們的工人呀, 2位....有時真係很激氣.......煮比佢食, 仲要 e e o o........



今次想食粉絲煲.........



 



個煲太細了.....但 d 粉絲真係很正...........


2 則留言:

  1. 你個湯好正呀, 日本人就係興用鰹魚乾[吽]湯架喇, 麵鼓湯都係用佢[吽]既, 但一般家庭就用薄片平d既, 你用的是厚片, 高檔野喎! 仲有, 方便起見, 好多都用鰹魚粉的, 我都係呀, 但當然有味精啦~
    買個大些的砂鍋嘛!
    [版主回覆04/23/2009 16:00:00]薄片我諗會唔夠味, 看書都是用薄片, 見有另一款米試下囉.  鰹魚粉在那兒買呀, 很方便 bor..........我上次看書都話可以用大地魚粉, 但我在shop 唔見有賣.........個砂鍋貪得意姐..........可以用碟上

    回覆刪除
  2. 可否提供 recipe ?
    [版主回覆09/03/2009 17:27:00]你講個蝦煲, 炒香蒜頭等, 就煎蝦, 拿起, 再放醬料...在 citysuper有售, 數元一包 (如無, 可用生抽, 老抽, 糖, pepper, ) 水煮滾, 放粉絲 , 林後, 再放蝦..很簡單的.

    回覆刪除