Pages - Menu

2009年4月11日 星期六

2009 4月--日本tokyo 箱根之旅 後記

足足用了2星期紀錄低的 遊記, 終於完成...今次很詳細的紀錄, 留下比衰衰將來看之外, 看相寫內容時, 自己都可以很認真的回味..........


今次6天的行程, 實際得4天.....可以選擇參觀的景點唔多, 行程都編得很密, 但有時真係唔可以預料, 往往都跟唔足原先編的行程.


衰人話下次編都唔好太緊密, 去旅行唔想緊張.........不過, 去日本同去 THAILAND 的 FEEL 真係唔同.........


沒有車放下戰利品, 要自取真係唔敢買太多, 買野有些唔暢快....


日本的 JR 站, 真係超繁忙, 不段有人行過, 真係FEEL 到個個都很趕時間甘.....四方8面的人, 停一停看路牌都唔得, 都比人迫著推行甘.......但上到月台就OK.........唔係太多人


衰人都叫做盡責, 去處處都叫做識路......以佢沒有做功課, 已經很好了.....


因為時間關係, 去唔到上野公園嘗櫻, 雖然看唔到一望無際的櫻花, 但一, 二 棵都很美..


去唔到 -- 上野動物園


去唔到 -- 御 殿場 OUTLET, 買唔到 COACH, AGNES B, PORTER..........


所以用得唔多錢.....6天3人共用了 HK$18000.00


連機票, 酒店 HK$11000.00


共: HK$29000.00


衰人仲投訴我book的酒店 cheap, 在箱根訂錯了疑似民宿, tokyo 間就細, 最滿意都係一@湯了.佢都唔係幾滿意,  佢常話旅行要舒服, 我之前想訂雪月花的,  但要 hk$5000 (3人一泊2食)的溫泉酒店, 我就真係唔係很捨得, 不過, 都係果句, 一分錢一分貨啦........, 下次都訂些貴d的...費事以為我打虎頭...haha


下次預算 2009年尾 再戰日本, ASIA MILES 應該 有一張免費 機票了.......... 望可以再去 比海道 .......



讀萬本書, 不如行萬里路, 衰衰都學到唔少野.


1.  今次沒有租車, 佢就學到我們要看烈車的時間表, 之後, 佢都有幫我們看時間表


2.  日本人興用一枝腳踏幫助穿鞋, 在酒店衰衰已問怎用, 跟隨在一食店, 衰衰見到日本人怎用, 佢一看已跟著嘗試用, 衰衰的觀察都唔錯, 之後仲教我


3. 行鐵路博物館, 都學識火車的 ENGINE, 組合輪點轉動等.......


 



 


最奇怪係NORTH WEST, 我們總行理重 65公斤, 3個人以為每人有 25公斤, 佢話每人只得20公斤, 所以我們超重喎, 但都只是5公斤, 個地勤應可放寬啦, 佢話要收錢, YEN500/一公斤, 傻傻地, 3人超過5公斤都唔係很過份姐, 我仲以為沒有超重TIM 呀......都沒有點買野都超重......


講極都唔肯, 衰人話D 書很重的, 取起了我3本旅行書, 果然都有3公斤, 超過2公斤, 就話算喎, 我上次搭 ANA 超重了都唔計, 現在只是重了少少都要計, 個 LIMIT 仲要少過其他AIRLINES, 下次都是搭 ANA 的 機好過..........


 


 

1 則留言:

  1. Asiamile換北海道機票,仲要年尾,有D難度Bor~~~
    [版主回覆04/21/2009 10:28:00]真的嗎, 聽講 jal 易 d bor.......可以在 tokyo 轉機, 如 cx 就真係難些

    回覆刪除