Pages - Menu

2009年4月2日 星期四

衰衰餐盒--吞拿魚飯團/玉子/帆立貝雞肉串

收爐啦....今天是放 easter 假的最後一天. 明天星期五放下午, 不需要午餐....跟著, 可以休息2星期.........衰衰放假, 我都可以放假...........haha.........


尋日做了3角形飯團比衰衰, 衰衰話不是正宗喎, 叫我今天再做, 先生, 點先係正宗飯團呀, 原來我沒有貼塊紫菜喎.......搞笑...........


放工買野時諗, 只有白飯太單調, 不如用吞拿魚做飯團會好味些, 如果我係jusco就可以買三文魚碎, 會仲好味......


嘩, 因為無益, 我很少買 罐頭食品, d 吞拿魚竟然要 $16-20@, 新鮮的魚都買到啦.......在百佳, 當然唔買什麼佳之選啦, 佳之選就平, 唔駛 $10@, 一份錢一份貨.........用品都還可, 食品就唔好啦.......最後買了美國的......都要 $15.9......其實美國的都麻麻, 不過, 是用鹽水, 不是用油浸, 所以先買這款........



加了塊紫菜, 真係唔同d.........haha...........


今日再比南瓜溶佢, 衰衰話叫我日日都比佢喎, 當甜品.........


我諗放假後, 試做薯溶比佢.........

沒有留言:

張貼留言