Pages - Menu

2009年4月4日 星期六

2009 4月--日本tokyo 箱根之旅 (day 1)--TOYOTA SHOWROOM

這個 toyota showroom 很大, 有 3-4 層樓高, 因為近酒店, 所以都去看下, 當然, 衰人就最大興趣啦, 仲取了佢的車款的 介紹, 話香港水貨沒有目錄, 日文佢都唔識看啦.


我見話都有得玩揸車, 所以衰衰都應該有興趣.


一入去, 有個 cinema, 叫我們入去看, 以為是介紹佢的車 or 點發明車的性能, 唔識日文都有野看下啦....無端端, 原來做 kerono卡通, 即走, 費事浪費時間啦.........參觀行下比較好...


這個是教點比油同停車.......有中文, 英文, 同 日文, 都幾好



 



車內的 motor, engine



 




這個車款很 cute



這種在大屋苑用都幾好, 唔駛行






日本發明的機械人



日本很興吸印, 吸了2個印, 可以抽獎





抽到大獎ka, 佢搖 鈴鈴, 就是有車那盒, yi, 衰衰以為是 車的 model, 原來是車形的餅



1 則留言:

  1. 你真係好媽媽+好老婆! 車 - 我無興趣, 不會去也!
    [版主回覆04/20/2009 13:03:00]唔同甘講, 將來和和有興趣d 野, 你都要幫佢搜查資料, 買比佢, 可能你仲熟過佢呀, 我就係甘啦....你問我男孩現在的卡通, 玩具興什麼, 我立即比到資料你ka.....你問我make up 女人野, 現在可能我out 左 啦........

    回覆刪除