Pages - Menu

2009年4月6日 星期一

2009 4月--日本tokyo 箱根之旅 (day 2) -- 蟹道樂

 


蟹道樂全蟹餐, 超正.............


上次在札幌已經想食, 但以為可以在新鮮市場即叫即食大隻蟹仲好, 所以沒有去食, 今次再去日本, 一定要安排去食下.......


嘻嘻, 比我上佢的 WEBSITE 見到有下午餐, 食的大致相同, 除了紙火煱外, 但個價錢就平了, 慳家的我, 當然安排去食午餐啦.  下午餐平 D, 少人 D , 仲好, 最貴的餐都是 YEN 4000...晚餐就 最平都要大約 YEN $7800


一食都食了 2小時..........


我們選了去新宿馬呎前店, 都很近JR, 很易去....衰人很快已見到......



 



叫了2個 YEN$4000的餐, 本來想再加些食物的, 但食下, 食下唔記得, 食到最後都飽了, 唔駛再叫, 2個餐, 可以3個人食....唔加一, 等如 HK$640.00...我覺得真係抵食的, 以質素, 環境,



仲比了個 中文 同 英文 MENU 我們看



我以為晚上先有人表演, 原來下午都有



快子座都有蟹形.....可以買的....



一坐下, 已比你飲 冰凍 的 清酒, 我都係第一次飲, 因為唔鍾意飲酒, 但清酒沒有什麼味, 衰衰嘗試過, 話似水喎



因為一有野食就很亂, 分唔清邊SET 打邊 SET 了, 以下的相是2 SETS 的食物混合版


蟹肉沙拉



生蟹肉, 很林同很甜.........第一次食, 亦是我最想食的.



蟹腳



長蟹腳一份


 



天婦羅蟹腳, 全條蟹肉, 很正 呀



蟹肉蒸蛋, 衰衰至愛



芝士焗蟹蓋, 這個 麻麻



這個焗蟹飯, 真係生蟹同飯一起焗



焗完後, D 飯有少少甜味, D 蟹真係很甜



MISO SOUP, 很濃 MISO 味



雪糕同蟹片



食完雪糕, 有張蟹形底膠片, 很 CUTE



 


總括真係很正, 下次會再食..........D 蟹的份量都很足...........食到蟹飯時已唔想再食蟹了.............HAHA


衰衰都什麼都食, 連生蟹都食, 頭盤 D 蟹腳肉, 比佢食哂.........


我同衰人就覺得 D 蟹很甜, 唔同香港食開的.

2 則留言:

  1. 識得Lunch去食,醒目Bor~~~
    [版主回覆04/16/2009 10:39:00]lunch 去真係抵 d

    回覆刪除
  2. 叻呀你, 最好的時間呀! 好想食個生蟹呀!!!!
    [版主回覆04/20/2009 13:50:00]生蟹真係很正......c9 就係甘ka 啦, 慳家精 haha, 但另一面, 卻常常買無謂野.......

    回覆刪除