Pages - Menu

2009年4月24日 星期五

超人/比卡超卡通飯團 23/4/2009

我估我都是沒有美勞天份, 都係唔做卡通飯團啦, 做了2次都不滿意...........比衰衰同衰人笑到我............仲叫我唔識唔好做喎...........很慘.


看似很易, 但剪紫菜都有D難度, 主要原因可能係唔夠時間, 一時心急, 就............唉........


 


超人飯團, 都真係唔似............之後就比人笑.........所以我遲遲唔敢做比卡超飯團



今天衰衰的便當.  係唔係笑C. 我再見到都很搞笑, 唔似比卡超, 有2隻角, 唔通似魔鬼.HAHA.......話說衰衰都有看我的BLOG, 見到上次POST 個比卡超便當, 就話鍾意, 甘我諗了1-2天, 都唔難呀, 上次個超人都唔難KA.  但做出來就係唔似......衰衰都話, 你做得要似先得BOR....幾衰呀.........


今天真係時機不熟, 仲遲了起床, 一時心急, 煎蛋已不平了...........剪紫菜都用了5-10分鐘, 本來想唔做比卡超啦, 蛋包飯算數, 但剪了紫菜唔好SIDE, 現在想起, 仲唔記得放紅羅白做2塊臉.........衰野回來實話唔似.......比佢笑我.......


蛋包飯配 朱柳腸/日本魚蛋/西籣花.



 

1 則留言:

  1. 真的很不像哦...特別是比卡超...不過要做真正像的比卡超便當,可是非常難的事情~
    如想要比卡超便當圖,可在我的blog裡找(並非我自己整,只是網上找來的)。
     
    雖然超人飯團不像,但一樣很可愛~
    我自己也很想做,不過一直都懶得做~再加上做完都是我自己在家吃,做完都不太想吃~
    [版主回覆04/29/2009 10:37:00]謝謝你先, 我就是search 到你個blog 的比卡超便當相跟住做, 但我都知真係唔似.......

    回覆刪除