Pages - Menu

2009年4月29日 星期三

2009年5月1 日 宴客 餐單

這個係一連串大食會的頭炮, 衰衰很想朋友到佢的屋企玩.......常常叫我約....終於做好全部準備, 難得朋友甘遠都到訪, 陪衰衰玩, 我做媽媽的, 都盡力令大客人食得開心啦...., 最終都是為了我個大少爺............謝謝大客人 小客人(目標貴賓)   到訪.  因為約唔到大客人, 都見唔到小客人啦.....


今次set 好個 menu, 跟著之後的數個 gathering 都會 順利同有經驗啦.......haha.......


今次都有些壓力, 始終都有 10個大人......完全唔叫外賣, 望個份量 ok 啦. 時間控制同食物的質素ok 啦....衰人就唔想我煮, 話我同客人傾唔到計, 因為要在廚房ma. 我們沒有工人幫, 但 我今次很認真呀, 時間分配仲plan 好, 何時煮什麼, 什麼........., 早一晚預備什麼........ 望順利啦......


只要衰衰同小客人玩得開心, 我辛苦些都沒有所謂啦.....衰衰已預備同朋友玩 wil , 去會所玩.......無計, 平時在 家少小朋友同佢玩........., 主人家 (衰衰) 都很緊張招待客人的食物 ka......會要求一些佢喜歡而覺得我做得好味過出邊餐廳(只係衰衰個人覺得) 的食物......,衰衰有做 (老闆) 的 潛質呀....叫人做野 呀 ma..........haha.........






































































































































































































1/5/2009
 10 大, 8 小18
冷盤:皮蛋肉鬆豆腐
小食:香草薯角
煙肉洋怱香草焗薯茸
雞肉串燒
主菜:瑞士汁雞翼/丸類
咖哩炒飯
蝦仁粉絲
冬菇蝦米雞肉煲煲燕麥飯 (後備)
菜類:炒什菇
雞湯蒜頭浸波菜/四季豆
甜品:柚子蜜大菜糕
柚子蜜蘋果青瓜沙拉
小朋友:炸麥樂雞/薯餅
日本魚蛋/玉子/蟹柳/紫菜 壽司

 


 

3 則留言:

  1. 呢個小主人好好客喎! 食物咁豐富會唔會做得好辛苦呀?
    [版主回覆04/30/2009 15:53:00]哈哈, 佢只是玩唔駛做就當然好客啦...都應該唔辛苦, 有些會早一晚醃定, 預備先, 真正完成先答到你.

    回覆刪除
  2. 你都整好多野wor,我想黎痴餐
    [版主回覆05/02/2009 12:06:00]下次都到來玩下啦. haha

    回覆刪除
  3. 都話你西利架啦! 上次和和生日我都係叫PIZZA炸 (~懶嘛!)
    [版主回覆05/04/2009 11:28:00]唔係啦.....你肯做都可以.......我都認有時就係懶 囉........學你話, 有興趣先玩下....
     

    回覆刪除