Pages - Menu

2009年4月7日 星期二

2009 4月--日本tokyo 箱根之旅 (day 4) -- 箱根-- romance car

 


2009年4月7日


 


早一天, 我們已去新宿的 service ctr 取了 romance car 的 車票, 很開心係可以訂到展望席第一行, 回新宿那程係 寫 ROW 12, 以為很後, 因為去箱根的車尾, 變了回新宿的車頭, ROW 12 原來都是展望席第2行.......



free pass 3天 : yen 5500


romance car 收費: yen 870 x 2 (2程)


小童 free pass 3天: yen 2500.00


3人一共要: yen18720.00 = hk$1500.00


**********************************************************************


因為怕早上繁忙的JR唔知會唔會很多人, 所以我們一早已出門了, 上車的時間係 9:27 AM, 去到都仲很早, 可以出去食早餐, 再入閘, 車都沒有到站.


原來一來一回的展望席是前後亙轉的, 中間的坐位可以轉方向, 但展望席的座位不可以, 所以如坐後展望席的是要反方向坐, 就有點辛苦了.  D 景色係退後行....





今次這種係 LSE 烈車




第一行的位,



 



衰人坐另一邊的第一行



由箱根回新宿的車, 另一款係 HISE 烈車, 坐第2行





衰人仲全程用錄影機 錄低沿途的景色


\


沿途的景色很美, 可以看到櫻花



去程有一些姐姐問係買唔買野食, 都問了2次..衰人就食了雪糕



衰衰看了一會景色, 就睡了, SIDE 哂........見鄰座買了個火車餐盒, 原來是膠的,  咁真係很特別, 只有烈車上先有得賣, 便選了一個, 心想回程先買另一個啦, 因為有2款......., YEN 1000.00




點知, 回程是沒有餐飲服務...., 心有不甘TIM..比我下車時, 見到正有新的餐盒預備下一程車用, 就問一問個車長啦, 唔知佢係唔明英文定唔可以, 孟話唔得, 跟著, 叫我同佢去前方, 我以為得啦......原來佢係問相信係另一個高級的, 再話唔得, 甘算啦...相信佢的意思係要搭 烈車先可以買云云, 甘我比張車票佢看, 我係有搭, 但只不過那種車沒有餐飲提供, 你賣比我都可以啦......日本人就係甘樣, 一成不變, 我最後再問一次, 跟著話可以BOR....甘就買到另一款啦......留為紀念同都很得意..........如果今次唔買, 下次唔搭ROMANCE CAR 就買唔到..


真係很辛苦先買到.....買野唔係有錢就可以買到的........HAHA...........回去衰人同衰衰正在等我, 衰人話, 真係唔得的都比我 拗 到 得 .......我只不過問一問 姐, 得就得, 唔得就算 羅.......


很辛苦先買到的...這個是之前影了鄰座買的....因為這款就是最新的 VSE 系烈車......太亂唔記得影自己果盒了.


4 則留言:

  1. 好得意而且好珍貴呀!
    [版主回覆04/20/2009 13:58:00]係呀, 我都很喜歡

    回覆刪除
  2. 日本人D嘢係咁嫁喇....過最後你都買到,果然Lucky Bor~~~
    [版主回覆04/20/2009 13:59:00]買到都很開心........

    回覆刪除
  3. 你好,
    我係網上正搜集緊資料今年四月日本自由行呀, 見到你既日誌上既分享有d問題想請教下你呀...
    1)請問浪漫特快係要send e-mail去邊度request展望席ga??用英文就可以??
    2)我想book塔之湯溫泉旅館呀, 不過經Jalan book要預約金, 請問係佢地網站度book有咩要注意ar??因為我見到另一網友既分享話要留底credit card no. 但結果全數金額已先在credit card都收取....所以我都唔敢亂book!
    [版主回覆02/08/2010 10:51:00]Book  Romance car 座位  email address :  welcome@odakyu-dentetsu.co.jp check 時間表, 座位 https://www.web-odakyu.com/servlets/odq00?control=kuseki_syoukai , 可以用英文的.
    另外, 關於一@湯, 我上次都沒有比credit card 佢, 你係jalan book 左, 再sent e-mail 去一@湯話你係香港比唔到訂金, 日本人很nice 的, 佢會唔駛你比ka 啦.  ..仲有係jalan book 係平過係一@湯個綱ka...

    回覆刪除
  4. 多謝你既回覆及提供既資料呀~

    回覆刪除