Pages - Menu

2008年9月2日 星期二

奧地利老闆個兒子個女個男朋友, ha


david 是現在讀大學- logistic 系.  佢到香港3個月考察做佢的論文.  住就住在我老闆在珠海的apartment.  今年24 years old.  真是很識認香港.  自己由珠海- taxi-shenzhen bay-過關--巴士--西鐵 -- 轉 mtr -- kwun tong. 照同我們去食茶餐廳食2送飯.


從佢身上, 我知多了關於西方國家, 男子做軍隊的野, 真是互相交流. 佢同佢女友住了3個月, 很喜歡香港的方便, 亦喜歡大陸的野很平, 佢話平到難以置信, 所以佢走後, 我幫佢寄了一大箱野回奧地利.


因為奧地利沒有海鮮, 佢甘走我們都去了西貢食. 到過不同酒店食buffet, friend 了.


  轉眼已3個月, 由公司多了1人到適應了, 現在少了1人, 再不適應, 搞笑.


 

2 則留言:

  1. 年青人容易D接受新事物和挑戰, 有無影相呀? 靚靚仔呀?

    回覆刪除
  2. 原來公司睇吾到相, 衣家响屋企就睇到喇! 點解張相可以咁長既?

    回覆刪除