Pages - Menu

2008年9月14日 星期日

祈福 farm

9月14 日


祈福 farm


大人入場$20, 小童 $10


一入到去, 衰衰就想玩我之前比佢看的碰碰車, 水上滾筒等. 但原來個farm都幾大, 都要看看個map.  依路牌, 就看到動物先. 衰衰就話不想看動物, 後來又話要飼山羊, 去買飼料, 是用草, 每份 $2. 衰衰暑期跟了去香港的FARM, 佢話這裡大香港的 1/4的.竟然懂得用之前已學了的 "Quarter".




再走上去, 見到陶瓷坊, $40 一個 15cm的. 衰衰一早就話想玩這個, 我去這個farm的目的之一, 看了另一個小朋友做之後, 就到佢, 佢話做一個碗. 個姐姐會幫佢, 佢都是玩個拉/轉的感覺. 之後用竹簽畫些圖案, 但最估不到要等乾, 燒要1.5-2個月.要之後先取回.



 


再去就是豆腐, 石磨坊. 食豆腐花同豆漿, 衰衰見個石磨, 想嘗試, $10 一些豆送豆漿, 佢磨到倦, 都是得少少, 那些豆還在. 後來, 送了比其他小朋友玩.


 




 


 


衰衰見到什麼, 都要玩, 有些是比較污濁的水, 要捉魚, 危險的都不想佢玩, 就話現在是佢玩, 佢不怕就得bor. 比佢激c, 現在大了, 就話佢自己有權選擇喎, 你話現在對佢真是...個腦諗慢些都比佢蝦倒.


 


 


 


中午了, 都想坐下休息下, 但衰衰永遠不想食野, 話我們自己食, 佢自己去玩, 大隻講, 叫佢去玩, 佢都不敢的. 哈, 但之後就 GET MAD了, 大少很難服待的.食食下野, 有少林功夫表演踢腳等, 衰衰出去看, 佢話很勁喎.


 


 


不食野, 不比佢玩, 先食小小, 一時就話想玩騎馬, 一時就話想玩水上單車, 很BB的. 叫佢玩水上單車, 不要玩捉魚了, 費時佢濕身, 都有預備一套衣褲, 但怕那些水不清潔. 衰衰野, 玩完水上單車, 就EE我我話水很清潔, 佢不怕濕身呀, 最後都比佢玩, 怕了佢.費時亞伯那晚重復再重復話我不比佢玩. 唯一不玩的是坐船看苛花, $5次, 但隻船似快沉甘, 叫佢不好坐, 應允了. 甘走, 再話想坐, 再叫佢不好坐,  又話要再玩碰碰車. 總括, 那些玩意, 有些是握錢些, 有些都ok.  沒有玩過, 玩下都ok. 都不底玩就是射槍, 壞鬼豆, $10 (10次), 1元1發/粒.


 


結果, 佢玩了:


陶瓷 $40


磨豆 $10


射槍 2 次 $20


水上滾筒 $20


衰衰話很好玩, 佢一到最想玩就是這個, 佢話很熱bor. 這個都有透氣, 另外一個大波甘, 就連透氣孔都沒有, 衰衰話想玩, 衰人話那個危險些, 所以衰衰沒有玩. 但佢都每次經過都話想玩.



騎馬 $30


飼羊 $2



手搖水上單車 $10


碰碰車 3 次 $18



捉魚 $8



 


共玩了: $160.


這個FARM 真歡迎你呀衰衰, 長隆動物園小童都是收 $80.00.


都ok的, 有些香港少有得玩, 衰衰一有得玩就不理其他, 我話騎馬都貴bor, 佢話 $30之ma, 比佢激c, 最後, 我話比佢 $20, 玩完無錢就無得玩其他. 甘先左計右計. 之前玩碰碰車是衰人陪佢玩, 佢最後話再玩, 我話衰人陪你玩, 你要請佢玩, $6/次, 要計 $12.00. 衰衰呀, 立即話自己玩, 不請衰人玩喎. 笑到我肚痛.


 

沒有留言:

張貼留言