Pages - Menu

2008年9月26日 星期五

衰衰逸事2宗

1.  星期一衰衰比中文老師寫手冊話佢上課不專心.  我問佢點解, 佢就話同同學傾計,  老師問佢野, 所以佢不識讀.  我就很怒, 因為我之前同佢講過, 老師寫手冊話佢 (play roughy, run at playground) 上年常寫這些........., 我不會怒, 但話你上課不專心就不得. 甘上課不專心不如不上課啦.  佢這星期放學回來不可以玩玩具, 看tv, 這些是罰佢的. 是想比佢知個嚴重性. 因為你上課不專心, 所以在家要學回上課時沒有學的. 浪費了你的私人時間.


星期四回來, 佢話 MR. MASON 讚佢 (SIT PROPERLY), 同學同佢傾計, 佢都不傾, 仲話比MR. MASON知TIM, MR. MASON 就比了BAD STAR THOMAS.


中文老師讚佢今天很留心. 甘我在電話上就話你可以自由啦. 今晚可以做什麼都得, 不需做 WORKSHEETS, 衰野立即話想常常比人讚.


我回家就同佢講, 那你上課專心是有很多好處的. 你上課可唔可以專心些呀. 佢話可以BOR. 望真是可以啦.


最好笑是衰人回家, 見佢可以甘嘆, 問佢, 衰衰就話比衰人知, 佢在學校的佳績.......衰人看下個手冊都沒有寫, 就話, 吓, 是你得 口講, 都不知真定假.  甘細事. 基本野讚你就可以放獄. 我真是笑都收不聲.......


衰人:  大人看是小野, 小朋友已是大件事啦. 我最欣賞衰衰今次真是自己有所改善. 那管只是基本的野呀. 是衰衰自己知道這是上學基本的要求..........


***********************************************************************


2. 衰衰野, 不喜歡飲水, 個水壺常原封不動的. 甘我定下如果那天沒有飲水, 下午LUNCH TIME 比佢的果汁, 就不會比佢.  男孩就是甘, 有一日不比佢, 那下一日就一定有飲, 跟隨呢, 就再沒有飲, 不比佢, 就會有飲水, 比佢, 那天就沒有飲水. 百試百靈.比佢激C.


我呢, 就進退2難, 其實是不想不比佢的. 因為怕佢如果連下午的果汁都不飲, 甘佢可以全日不飲野都似. 有時佢本應不可以有果汁的. 衰人就會偷偷在衰衰見到的時候放在佢書包, 我就當不知, 有時就當不記得, 如常的比佢, 晚上佢問我, 我就話, 不記得, 益了佢, 很無奈的樣子, 衰衰就以為自己有著數, 很開心.


衰人常話: 神是我, 鬼亦是我.  你估我想ka.


真是不知點, 不比佢, 又唔想, 比佢呢, 佢就不飲水.


終於, 我改了, 話如那天不飲水, 那晚就是飲水, 不比果汁佢, 此招果然OK, 可以親眼叫佢飲, 佢亦可以帶果汁回校.


唉, 常常要同佢 比較智力.


 

沒有留言:

張貼留言