Pages - Menu

2008年9月24日 星期三

中招了, 害了衰衰啦. 慘

估不到, 今次真是愛佢變害佢呢. 是什麼呢????? 點算呢????????/


毒奶呀.


話說衰衰在小一時已開始不肯飲奶, 但我總覺得奶有營養ma.  而且衰野甘廋, 聽人講 特倫蘇牛奶 很好, 其實唔是平ka. 要 $8 一小盒,


都斷斷續續 飲了 幾箱.  之前都有擔心大陸野. 但見佢大牌子, 上市了, 應該qc都嚴謹. 點知.


都不知好彩定不好彩. 上次去祈福因為沒有衰衰喜歡那種, 就沒有買1箱, 只買了數盒同 奶糖. 那時還沒有發現甘多有問題, 只以為是奶粉有問題.


衰衰呢, 你都沒有佢甘醒, 那天新聞話連佢飲那種都有問題, 我回家時, 立即話, 我唔飲那些奶啦. 新聞話有問題呀.


我起初都不意識得太嚴重, 同衰人講開, 有沒有需要同衰衰檢驗下呢, 衰衰不知是不想去檢驗, 定是佢真是信新聞, 佢立即話: 新聞專家話: 幼童先有野bor, 佢這些小朋友飲水會自動流出, 不需要擔心, 仲問我: 明白沒有.


 


比佢 激c.


 


我呢, 就想起, 用那些不要的奶做 facial/ milk spa 甘, 不好浪費ma. 哈.因為上次在祈福買, 都應該退不到的了.


奶糖就要浪費啦, 沒有辨法.


 


 


 


 

2 則留言:

  1. 我和家人都飲咗好多特倫蘇落肚!!諗住佢咁貴一定信得過,點知………
    [版主回覆09/24/2008 15:39:00]唉, 大陸野真是............. 幸好不是長期服用.

    回覆刪除
  2. 嘩, 我真係OUT, 即晴吾知呢隻野!
    [版主回覆09/25/2008 16:29:00]唔知比較好過知. 哈. 不要信大陸野呀.

    回覆刪除