Pages - Menu

2008年9月16日 星期二

長隆動物園-步行區 (2)




坐完小火車, 就趕去看monkey 表演, 白老虎表演, 3個人同一隻老虎搶繩, 都不夠老虎搶.


 



跟隨再去看白老虎表演



之後, 就買 $5  包的花生飼 monkey.  monkey 知你比佢, 會望住你, 很似人類的.



這種叫伄伄. 衰人叫佢亞伯, 很似老人甘. 而比野佢, 佢是在附近先食, 遠些都不要. 很 cool 的.



 


飼 長頸鹿. 本來在很遠, 個管理員要叫佢, 佢就行過這邊



飼料是樹葉, 原來長頸鹿是很大刀  , 衰衰要同佢搶甘先可以拿穩條樹幹



 


最搞笑是喂白老虎, 原來佢都知性的. 管理員大叫下來, 佢都下來食野. $10 份, 真是鮮 雞連骨的. 當2隻老虎搶食時, 我們聽到老虎叫, 真是幾兇的.




跟進見到不知什麼, 英文 叫 pelicans, 中文不識簡體. 很得意. 你有魚佢會張開口的.



衰衰同 鷹合照.



這隻elephant,



園內的小食很貴及不好食, 炒noodles 要 $25, 支腸要 $10.



我們正式是1:00pm 到, 坐完小火車趕去看monkey show, tiger show, 再喂下動物. 已經5:30pm 關門了. 連panda, bady animals 都沒時間去看.  兒童天地有些機動野都是玩了一樣就要關, 幸好衰衰沒有不高興, 因為我叫佢看完動物先, 但去到兒童天地都就關門, 我都不好意思. 以為仲有時間, 應丞比 30 分鐘 衰衰玩. 點知沒有時間了. 只可以玩一樣. 那種很得意, 是自己控制高度, 拉上, 當我們拉到最高時, 原來我是怕高的. 因為只是坐在一個似椅子甘, 沒有門等保護, 我叫衰衰低些, 佢不肯, 但我都叫佢落到中間, 佢再話要高些, 我不肯啦. 佢就話我怕高不好玩. 哥哥, 我都不想玩, 但一定要大人陪同, 衰人行了去另一邊.... 真是好心唔得好報. 這已是最後一次, 等衰人回來, 已沒有得玩了. 媽媽冒生命危險陪你的. 哈哈.



 



 


 


 

沒有留言:

張貼留言