Pages - Menu

2008年9月2日 星期二

遺失手提電話記

衰衰在這暑假先後遺失了 2個 手提電話, 但幸好 都 可以 失而復得.  比佢激 c 我.


暑假都預備了個 手提電話比衰衰, 方便聯絡.


1.  上次渣打銀行有promote, 股票戶口交易3次, 便可以送一個 samsung 手機, 剛取回來, 衰衰很喜歡, 因為一推已可講話, 佢話想轉用這部. 便比佢用了.  佢第一次用是上圍棋, 上課時, 可能佢跌了都不知.  後來, 竟然是棋院用手提內的通訊表, 打了電話比衰人, 話 電話在棋院.  衰衰先發覺沒有了電話.  放在棋院都安全, 下次上課已取回.


2.  上星期日同衰衰去買黑鞋, 試鞋時衰人打比我問位置, 便叫衰衰講, 點知衰衰講完沒有給回我, 放在坐位旁, 我顧住比錢, 都忘記了問衰衰取回電話. 就這樣, 離開sogo 去食飯. 食完飯, 衰人去取車, 到了想打比我, 沒人聽, 就到餐廳問我們為什麼不聽電話, 我奇怪因沒有聲, 看看手袋, 不見了個電話. 以為有人偷了.  再問衰衰, 佢話記得比了我bor. (怕我駡佢), 甘我就試吓去sogo小童鞋部問下, 點知個sales 話拾了去保安, 好彩, 如果比其他客人拾了就不會比保安了.  對了電話號碼後取回.  如果不是, 再買個電話都要 $2000以上了, 我個是 nokia.


還有, 那個電話是舅父借我用, 因佢公司比員工用的. 但我不見了, 要買回賠比佢, 就慘了. 賠一個, 仲要買一個新的自用.


衰衰這2次就大意些, 平時佢自己去活動都很少遺失野的. 

1 則留言: