Pages - Menu

2008年9月27日 星期六

扮害羞, 真定假呀, 衰衰??

衰衰很怕麻煩/依賴, 還是LAZY呢???


 星期六返童軍, 10月會有一個宿營, 因為上星期去了旅行沒有返的關係, 我叫衰衰問領袖有沒有收到我回覆的E-MAIL話衰衰會參加. 衰衰已說叫我自己問, 我沒有理佢, 叫佢一定要問, 佢就 EE OO話OK, 一時就話會不記得, 一時就話不想問...., 我見佢甘, 我就一定要佢自己問. 本來我都可以問到的.


點知.......................如我所料, 衰衰沒有問到.............................


我就沒有所謂的說: 這些是你的事情, 你自己不問的話, 沒有比位置你, 你就沒有得參加, 到時媽媽都幫你唔到的.


第2是話比佢知, 如果你不想做, 你是要話比人知你不想做, 但如你應允了做, 就要做, 不可以不做, 不做就是不負責任. 有些重要事情是會關連很廣的. 後果會很嚴重.


第3, 我是不想佢常依賴我, 因為 衰衰野已8 YEARS OLD了, 以後有些事情始終是需要佢自己做, 媽媽是不可以什麼野都幫你的. 之前, 我真是什麼事情都幫佢做同安排, 所以現在衰衰野真是有些少爺FEEL, 再不改善, 怕佢以後真是變成只懂靠人做野而自己不做的 "假少爺", 沒有辦法啦, 我們沒錢請工人服待少爺一世呢.


不知為什麼, 總覺衰衰什麼都慢半拍, 同覺得佢已開始長大了, 不再BB了.


對佢的要求, 不自覺都嚴厲了. 而最近我同佢講得最多的是你已不是BB了. P.3 已開始大個的了. 男子將來仲要照顧女友/老婆的. 有衰人的反轉教材, 我就要從小訓練衰衰, 老婆是要照顧的而不是老婆照顧佢的.


 


 

1 則留言: