Pages - Menu

2012年11月20日 星期二

清湯燉牛爽腩


清湯燉牛爽腩



早前看大少奶的 清湯燉牛腩, 很正

咁我都照跟...

係街市竟然有牛爽腩賣
好似同普通牛肉無咩分別咁
依度 $45

先用薑, 冰糖出水
不過 d 水除去油後留用


另一個煲先放羅白, 香葉, 8角, 我用了少少花椒同白胡椒


之後下牛肉, 杞子, 牛湯水

燉就2 粒鐘

大少奶就用壓力煲 30分鐘
我下次try 下 壓力煲先
今次的唔係似店食的咁林

燉完後開蓋
香味真係香到難以形容

羅白吸收了湯汁, 甜到不得了

一定會encore


大家看到嗎

le creuset 的 日本新色 - cappupinno
我買了 大圓碟

同個 oval 煲很配
個 煲係我幾年前開倉買的,
真係絕版
很like































沒有留言:

張貼留言