Pages - Menu

2010年7月20日 星期二

2010 天灸

上年係電視看過天灸, 話效果很好, 得到廣泛認可, 不過, 唔係日日都可以做..只係夏天最熱果3日先可以做, 到冬天, 本來想安排衰衰同衰人做, 因為佢2個有鼻敏感, 天灸對鼻敏感很有效, 都值得一試呀,


但係冬天要係夏天做左天灸先有效...再等了6個月, 夏天啦, 可以做天灸啦..仲要說服衰衰同衰人去做...為佢2個好, 比埋資料佢, 尋找埋中醫, 安排埋比佢, 個衰人都唔太願意咁...


衰衰就易ko , haha, 因為唔係針灸, 唔痛, 佢都易接受, 再比些利益佢, 就可以成交....


而我聽聞做天灸可以增強免疫能力, 所以我都做埋


起初擔心衰衰會怕熱, 但係佢都接受到, 衰人就話一些都唔熱, 唔知有沒有效喎...


2010年7月19日, 29 日, 8 月8 日



在特定的日子,在特定的穴位上貼敷特制藥片,借助藥物的特性對穴位的刺激,以激發經絡、調整氣血。


 


三伏天防治各種疾病如:過敏性鼻炎、慢性支氣管炎、哮喘、體虛易感冒、慢性胃腸炎、慢性腹瀉、風濕與類風濕性關節炎、強直性脊柱炎、頸肩腰腿痛、胸腹痛等虛寒性病症。


 


此法能激發人體在寒冬的抗病能力,改善症狀。三伏天灸是冬病夏治,是指一年中天氣最熱的時候,在此時做治療能提高身體的免疫力,增強抗病能力。


 


接受「三伏天」這寒病熱治的方法後,如在冬季接受「三九天灸」,可鞏固夏季「三伏天灸」的療效。


 


 


 


 

2 則留言: