Pages - Menu

2009年12月4日 星期五

衰衰 lunch box -- 4/12/2009

 


鮮番茄鮮洋蔥汁肉碎蛋


小兔/小熊--火腿


生果: 藍莓


 


 



hiding 的鮮番茄/鮮洋蔥, 攪碎再與肉碎同煮....再用個蛋收汁...., 很鮮甜....營養十足tim...


見有火腿, cup 了 卡通做裝飾



四方形的小盒係最fit三光的壺的.



上次係千色店買了些大size 的熱包....$30@



今次用了 boxma 介紹的膠片, 用來隔著小盒與飯的...個小盒就不用直接放在飯上.



p.s:  衰人無啦啦發現這個weekend荃灣有四駒車賽道比小朋友玩, 仲唔第一時間通知衰衰咩, 但係, 先生, 衰衰下星期中文 要 assessment 呀....激c 我....依個時候我話唔比去, 就掃興啦....我知衰衰等了很耐....我都想佢去玩, 但我更想去溫習呢.....

2 則留言:

  1. Hi, Nice to meet U 初次探訪。

    回覆刪除
  2. 曾經係細佬仔的妳, 知道唔比佢去, 只會有反效果。    應該用交換法去鼓勵衰衰, 用成績交換去游玩, 去玩之前,叫佢寫下如何讀書, 應該有什麼成績。    今次先比佢去, 但下星期要交出成績。   
    [版主回覆12/08/2009 08:04:00]謝謝你的方法, 下次嘗試下先.

    回覆刪除