Pages - Menu

2009年12月12日 星期六

媽媽新玩具--貴夫人生機萃取果汁機

得閒去了UNY, 衰衰話要去打咭, 見甘耐沒有去, 就同佢去看下啦...等衰衰期間, 衰人仲沒有到, 就係因為太得閒, 見很多人看PROMOTE , 我米看下囉, 一看就看了一小時, 衰人到來, 見我鍾意, 仲叫我買, 搞到我心大心細, 以前係SOGO知道有依隻機, 沒有停下看清楚, 一看個價錢已唔駛看了, 一部攪拌器 -- HK$3000, 搞錯呀..., 值唔值呀, 更加沒有深入看清楚...一看就買唔係我的習慣MA, 要去看下用家COMMENT先, 仲要等特價呢...但個SALES 聽到衰人叫我買, 就死跟著我....唉, 我見佢幾好人, 算啦. 依幾日UNY有5% OFF, 仲有分期...24個月每月 $100..., 我買這種係 $2688, 新出的係 $3688, 功能一樣, 只係大溶量些, 外型唔同些...那我當然唔買新款了.



 


HAHA...其實我唔係為自己KA....衰人點解甘好叫我買呀, 因為佢鍾意飲鮮果汁囉, 衰衰亦係鍾意飲, 所以我先買....因為:


依部機貴在:


1. 原來佢的馬力很勁, 原個蘋果, 檸檬係全個放下去就得, 飲了佢個檸檬HONEY波羅汁同圓肉杞子百合, 出奇的正..., 係有核亦攪到唔覺..


2.  蘋果, 雪梨等係唔駛分開用攪拌器同/搾汁機, D 渣已經攪到溶   了在果汁中


3.  集攪拌/搾汁/豆漿機於一身, 雖然分開2部普通的機, 我有,


4. 可以放熱水, 攪熱飲, 甜品, 2分鐘搞掂


5.  5青果汁同果菜汁可以一次過2分鐘即攪好, 一杯可以食到菜同生果, 就係我想衰衰每日飲一杯, 佢唔肯食菜我唔駛迫佢啦..., 放埋西芹, 青瓜, 生菜, 佢已經食左啦...HAHA...


以上就係我比自己的理由去買部甘貴的機....不過, 今次衰人自己叫我買, 唔駛比佢煩我, E E O O 話我比人騙...., 一有野佢覺得貴而我買了就話我無知C9比人騙....., 唔值呀, 女人錢易賺呀...下刪100句.....


 


 


 

2 則留言:

  1. 不過 promotion 已過.....
     
    [版主回覆12/15/2009 18:49:00]你意思係UNY 果5% DISCOUNT 呀....如你有SOGO CARD 亦可以有5% DISCOUNT 啦...你可以去SOGO 買...

    回覆刪除
  2. [下刪100句...] - 你c6好攪笑呀! 今次佢真係好好喎, 反而你consider? 用呢一部機, 你味可以收埋你已有個兩部機囉, 他倆又可日日飲新鮮蔬果汁, 幾好吖~
    [版主回覆12/16/2009 12:56:00]係呀, 人大了都係著重身體先買囉....話就係我買同用, 但END-USER米佢2個得益.......上次個雙人牌WOK, 見一次話我一次比人扼...佢常當我你無知C9 KA......我當佢唱歌......HAHA.......

    回覆刪除