Pages - Menu

2009年12月24日 星期四

媽媽第一次的小手術

估唔到(EAR) 無啦啦發炎,  似生了一粒暗倉甘. 食了2星期消炎唔得, 竟然要做小手術除去...話就話係小手術, 但足以嚇到我聽左後腳軟 , 很搞笑....


個醫生話快到假期, 叫我另一日就做, 係沒有心理預備下要做手術, 話就話無生命危險, 超怕, 個醫生很好, 話住院就可以 CLAIM 保險, 但衰人知道後唔想我住院, 超細膽的我做左手術仲要自己住一晚醫院, 嚇C 我咩, ...另一日再問醫生可唔可以在診所做, 其實只做30分鐘醫生話可以在診所做的...但就可能CLAIM 唔足, 我心想算啦..醫院始終有細菌...


到了另一日, 我超怕, 下午去食了個下午茶, 心想食飽些, 之後可能很痛  , 食唔到野....之前醫生叫我食左止痛先, 我一想時間快到, 手震到跌了在地, 要拾番洗下佢先食, 因為得一粒....唔食怕止唔到痛.


上到診所, 因為這個醫生係朋友介紹, 總比3唔識7的醫生好, 我話比醫生知超怕痛同係第一次做手術,  佢很有耐性, 很細心話我知每個STEP , 我會點...等等....


謝謝 auntie j. 的介紹, 之前係幫衰衰問關於扁桃腺大的手術, 點知係媽媽要看先, 耳鼻喉科專科 許由醫生真係很細心, 很好人, 沒有醫生的嚴肅, 原來後來先知係香港數一數二的耳鼻喉科專科醫生...


收費真係唔平, 第一次見已要 hk$900, 我個手術在診所就 hk$7000, 之後仲要日日洗傷口每次 hk$600..., 保險都唔知可唔可以 claim 洗傷口的收費....洗足一星期要 hk$4200...很貴呀....


我盡量叫自己冷靜, 但當要做個針口 , 個護士話我的血管很幼, 做唔到, 要再做另一邊, 我的眼淚已經不能控制的流下來, 始終人已大了, 唔敢比人叫到, 立刻叫自己不可以哭....比醫生見到就唔好啦...跟著, 再打了止痛,  , 係覺得有人在 (EAR) 做野但唔係太痛, 約30分鐘就做完....


超嚇破膽的30分鐘....


衰人在我做手術之前還沒有到, 做緊先到.., 做完個姑娘話佢到左, 叫佢入來, 見番佢, 個心定些..., 個衰人話無位泊車喎, 比佢激c我..., 醫生再三問我有沒有人陪的回家, 見到衰人先話放心, 有人陪我...因為可能我會有少少暈眩, 這個醫生真係很關心同細心....


 





 耳 前

管 患 者 的 耳 朵 前 上 方 會 有 一 個 小 洞 , 一 般 會 同 時 出 現 於 兩 側 耳 朵 , 間 中 會 有 分 泌 從 小 洞 流 出 。 小 洞 其 實 是
管 的 出 口 , 形 成
管 的 原 因 是 患 者 在 胚 胎 發 育 時 期 , 第 一 及 第 二 對 鰓 弓 ( 耳 朵 組 織 ) 融 合 不 完 全 , 產 生 隙 縫 , 並 延 伸 至 皮 膚 表 面 , 形 成 耳 前
管 。



 



成 因 與 遺 傳 有 關










zoom

耳 前 ? 管 嚴 重 發 炎 , 可 引 致 紅 腫 含 膿 。
廖 壽 如 提 供 圖 片


耳 前

管 的 成 因 與 遺 傳 有 關 , 屬 常 見 的 畸 形 之 一 , 廖 壽 如 指 出 外 國 研 究 顯 示 , 約 70 人 便 有 一 人 有 耳 前
管 , 但 三 分 一 患 者 不 自 知 。 他 表 示
管 壁 組 織 與 皮 膚 相 似 , 故 會 出 現 皮 脂 分 泌 , 若 積 聚 在 內 , 便 會 發 出 異 味 , 甚 至 流 出 分 泌 物 , 一 旦 受 細 菌 感 染 , 更 會 發 炎 紅 腫 及 流 膿 。
廖 壽 如 指 , 外 國 研 究 發 現 52% 患 者 會 出 現 輕 微 發 炎 , 18% 則 會 受 到 細 菌 感 染 , 數 月 前 曾 有 患 者 因 患 處 嚴 重 發 炎 含 膿 , 長 出 如 鵪 鶉 蛋 般 大 的 膿 瘡 。 他 表 示 , 膿 瘡 的 表 皮 容 易 壞 死 , 一 旦 穿 破 流 膿 , 表 皮 也 須 同 時 切 除 , 造 成 疤 痕 , 甚 至 需 要 植 皮 。
大 部 份 患 者 會 以 不 正 確 方 法 處 理
管 發 炎 , 廖 壽 如 指 出 一 般 發 炎 位 置 在 耳 前 , 但
管 可 成 樹 枝 狀 散 開 , 故 難 以 掌 握 其 分 佈 , 發 炎 位 置 或 會 遠 離 出 口 , 患 者 誤 以 為 是 暗 瘡 而 胡 亂 擠 壓 。 部 份 人 則 會 以 中 藥 、 藥 膏 等 塗 抹 患 處 , 或 會 令 出 口 阻 塞 , 加 劇 發 炎 ; 也 有 少 數 患 者 的
管 引 致 外 耳 道 發 炎 , 因 沒 有 皮 膚 發 炎 症 狀 , 令 患 者 難 以 察 覺 。
今 年 17 歲 的 阿 祺 , 自 小 已 發 現 耳 朵 前 上 方 有 一 小 洞 , 一 直 不 以 為 意 , 約 五 年 前 左 耳 前 位 置 出 現 紅 腫 疼 痛 , 求 醫 後 需 服 藥 及 持 續 一 年 塗 抹 藥 膏 。 兩 個 月 前 再 度 發 炎 , 他 說 : 「 有 一 毫 子 咁 大 , 以 為 係 暗 瘡 , 自 己 擠 到 有
出 , 又 用 膠 布 同 頭 髮 遮 住 。 」 因 紅 腫 一 直 不 散 , 求 診 後 方 知 是 耳 前
管 發 炎 , 當 時 膿 瘡 已 爆 , 須 以 手 術 切 除
管 。
耳 前
管 發 炎 復 發 率 很 高 , 若 發 炎 輕 微 , 可 以 口 服 或 注 射 抗 生 素 治 療 , 嚴 重 則 要 開 刀 局 部 放 膿 , 並 將 耳 前
管 徹 底 切 除 , 減 低 再 發 炎 風 險 。

2 則留言:

  1. 祝早日康復
    [版主回覆12/30/2009 15:19:00]謝謝

    回覆刪除
  2. 希望你早日康復, 有冇問醫生可以點減低復發機會呀?
    [版主回覆12/30/2009 15:20:00]謝謝, 其實仲要做一次徹 底 切 除, 不過, 我諗住看佢復發先算啦.

    回覆刪除