Pages - Menu

2009年12月18日 星期五

田園家居

真的很喜歡田園家居feel 的....上次精心佈置的居室, 都係全屋有歐陸feel, 今次再設計過, 當然想用番此類設計啦....


但我家2男一女中, 點可以裝飾得太女孩feel 呢....衰人仲話愈簡單愈好, 所以今次的設計, 我的田園feel 只有房有, 廳用簡單的設計...


最搞笑係選色時, 我只是想用我喜歡的粉紅色, 個設計師立刻話用粉紅色會入了少女房喎, 我立即都"叮一叮" , yi, 雖則 已 唔再係少女, 連兒子都有, 但唔可以用粉紅 呀......., 不過, 為免衰人覺得古怪,  都係唔用粉紅色了.........,


以下係其他blog友的田園居, 很美呀.........


 



大陸 REF:  在深圳坐TAXI~同司機講梅園路同寶安北路交匯點的藝展中心! 藝展中心唔知隔離定對面就係「超凡」!


 

3 則留言:

  1. 我全屋用英式田園feel裝修呀 ! , 廳主色係米白, 我房粉紅, 囡房粉紫...

    回覆刪除
  2. 我都係最鍾意粉紅色ga!

    回覆刪除
  3. 好耐無嚟探嚟...同你講聲......................  

    回覆刪除