Pages - Menu

2009年12月23日 星期三

水, 電, 煤

copy from eka home


 


原來而家新屋駁水電煤(轉名)都可以足不出戶, 上網就可以申請晒, 張單寄番嚟就叫你交埋按金, 真的方便! 以下就申請o既link:


http://www.wsd.gov.hk/en/electronic_services/water_account_related_services/takeup_online/index.html



https://www1.clpgroup.com/clponline/en/supplyApplication/DT/entry.do



https://www.towngas.com/tgweb/eng/vcc/vcc_open_account.asp?level=16&position=left&


申請電有兩樣嘢要注意:
1) 如果上手業主未/無申請斷電, 申請供電時需要提供樓宇買賣證明, 要預先準備scan咗張臨時買賣合約, 在online申請時upload上去.
2) 千祈唔好揀default個生效日期, 佢會以上次讀錶日期計算, 即係好可能你幫埋上手業主埋單, 要連揀兩次No, 才會俾你自己入你指定的轉名生效日期.

4 則留言:

  1. Merry Christmas & Happy New Year!!!

    回覆刪除
  2. 祝聖誕快樂 MERRY CHRISTMAS!
    看了你的blog 咁耐, 我估你同我住同一區的

    回覆刪除
  3. M E R R Y C H R I S T M A S !!!

    回覆刪除