Pages - Menu

2009年10月12日 星期一

shopping @ jusco $10 店 & 精品店

衰衰要拿小食回校, 見佢沒有什麼得意的食物盒, 就買了2個食物盒比佢.


這個很得意...1套3個的..., 大, 中, 小...$90



這個係made in japan 的.....特價:$49.00, 原價:$99, 可能MRR, 已經OUT左....如果同款但係超人的...就要 $99...



內部仲有分格..



不經意的分別路經 NORTH POINT 同 KLN CITY 的 吉吉島 $10店, 見到有沒有的便當分格片, 就買埋佢.





 



 

4 則留言:

  1. 多謝你來訂閱我的blog  我又係上個星期去10蚊店掃左好多貨呀
    [版主回覆10/13/2009 10:21:00]大家交流下, $10店真係很多平, 正貨..

    回覆刪除
  2. 早晨~點解我地個間吉吉島10蚊無你買個款便當分格片同長既膠叉
    [版主回覆10/13/2009 10:22:00]係呀, 間間吉吉島$10店的貨都唔同ka....經過唔同的店就入去看下...都有新發現ka...

    回覆刪除
  3. 真係間$10 店都唔同gar! 你o個d 好靚bor!西環店o個d 冇咁多同靚,但我見佢o地在進步中la!!
    [版主回覆10/14/2009 11:38:00]係呀, 唔係間間有ka...我沒有去過西環店, 不過, north point 就很大...可以去行下...

    回覆刪除
  4. MRR我都買o左,但好耐都無用過.....不過佢收藏可以縮小架!慳位呀!
    [版主回覆10/15/2009 10:19:00]係呀, 貪佢平同慳位.

    回覆刪除