Pages - Menu

2009年10月27日 星期二

日本綠茶燕麥片蛋糕

很耐沒有做麵包蛋糕了....上次買了 日清的日本麵粉, 用埋日本蛋, 就嘗試下看有沒有分別..., 用上等的材料....做出來總覺特別好食...



今次第一次用 SILCON 模入焗爐....衰衰的蛋糕加了朱古力粒粒, 佢很喜歡



個 SILCON 脫模都會黏模, 都已搽了 牛油..個形唔係很出, 做要雪的芝士蛋糕應該好些.



 


6 則留言:

  1. 俾我整蛋糕...個廚房實好混亂....
    [版主回覆10/28/2009 10:52:00]我都亂ka....焗的時間就係洗野的時間, 洗完就差不多焗完...haha..

    回覆刪除
  2. 我有一次用SILCON焗 (呢~個次買咗二德惠好甜個呢!) 沒加BUTTER都OK喎, 但當然我個不是花花型, 只是4X4小CUP他型. 無花款可言吧! 其實個花花SILCON 模是否比較適合做凍模呢!
    [版主回覆10/28/2009 10:53:00]係呀, 我估都係做凍模會好些

    回覆刪除
  3. 日本出品乜都好好多,最近開始學整蛋糕,上次去日本旅行買了很多蛋糕用品,比香港賣的平得多~~~
    [版主回覆10/28/2009 10:57:00]整啦, 整啦, post 出來看下....我都係初哥....日本野真係好好多, 真係很同意. 起碼食同用得放心, 你話我崇 日都係甘話. 自己係中國人都很欣賞日本人的修養, 日本人同中國人都真係唔同...

    回覆刪除
  4. 其實有時間,做啲蛋糕麵包比佢地做茶點都係好事  
    [版主回覆10/28/2009 10:58:00]係呀, 保證無 " tim" 加化學物...

    回覆刪除
  5. 用綠茶粉做蛋糕一定好香
    [版主回覆10/28/2009 10:59:00]係呀, 用綠茶粉...很香綠茶味...

    回覆刪除
  6. 我剛買了silicone模按網友(MC實驗室)的方法:  先灑少少高筋粉先(不用搽牛油) 出爐後等一陣才反, 這方法很得妳下次試試。
    [版主回覆10/29/2009 10:12:00]謝謝, 下次嘗試下先.

    回覆刪除