Pages - Menu

2009年10月27日 星期二

和民日本料理

long weekend 日日都出去食野....


見和民 BEA 咭有個特價餐很吸引, $198 (2人餐), 6樣食物 + 2款飲品...,


另外, 可以叫3種 50% OFF 的特選食物, 貪心叫足3樣, 結果食唔哂...haha...


冷盤係三文魚 , 帆立貝係特價$20...



蝦沙拉



滑蛋豬扒鍋, 比了個鮮蛋你自己煮的.



天婦羅



串燒



牛肉烏冬..



飲品



50% OFF 的甜酸蝦鍋, 麻麻, 見 $20, 定 $30, 所以叫埋佢...



甜品, 特價$15...brownie cake + ice cream



HSBC RED HOT FRIDAY......係商務買野8折後 再有 10% REBATE.., 差不多 7折.... 現在衰衰學緊 TENSES...之前買了 BOOK 1, 現在買埋 BOOK 2-6, 幫佢溫習下...



打算會去大阪同台北, 都買了旅遊書看下...



 

4 則留言:

  1. 去京都睇紅葉好呀....
    [版主回覆10/28/2009 10:45:00]係呀, 現在係紅葉...上次10月頭去都見過...很美..

    回覆刪除
  2. 愈來愈愛看你的BLOG了, 多(之)多彩, 我衣家集中減肥, 唉! 十二月想去旅行, 但老細講明會好忙, 到時才看看有無空檔, 有才去~ 十二 月減完肥啦! YEAH!
    [版主回覆10/28/2009 10:47:00]邊係呀, 一個懶 字...懶煮野食...haha....12月先減完呀...仲有2個月捱囉, 其實你目標係幾磅...?

    回覆刪除
  3. 109磅 or 109.9磅, 吾到110就得架喇!
    [版主回覆11/03/2009 11:15:00]在望啦.

    回覆刪除
  4. 碟三文魚見到都想食.....本東京書38蚊咁平o既,仲有8折的呀?

    回覆刪除