Pages - Menu

2009年10月22日 星期四

衰衰 lunch box -- 22/10/2009

波菜飯


粟米魚柳


生果:  提子串/jelly


 


 


 



今天用了日本細細罐的粟米湯加左隻蛋, d 汁就 "傑" 些....



吉吉島日本節, 依隻粟米湯只是 $6.5...抵呀...., yen$100 現在都要 $8.6 啦....仲平過在 日本買..



d 提子細細粒, 一串串易食些...



 


小食盒:   咖哩味薯片 /  即食魚肉腸


 



常常唔記得影低依隻薯片, 就係依隻啦....$6 一條, 細細塊.  衰衰很喜歡...



 


 

5 則留言:

  1. 等我又去買粟米湯先 ~
    [版主回覆10/22/2009 15:42:00]快些買啦..我買左1打....

    回覆刪除
  2. 我之前去北海道, 日日都要係自動販賣機買罐黎飲架, 超好味!!!!!!!
    [版主回覆10/23/2009 11:56:00]上次我冬天去, 熱既仲正..

    回覆刪除
  3. 點解我見唔到既吉吉島有呢罐粟米湯既, 唔通我老眼昏花
    [版主回覆10/23/2009 11:58:00]係 (比)海道 節的 BOOTH, 我係 APM 同 黃埔都有BOR...唔係平時的貨...

    回覆刪除
  4. 粟米湯正呀!
    [版主回覆10/23/2009 11:59:00]撈飯一流...

    回覆刪除
  5. 請問粟米湯是不是放在日本食物個邊? 我妹妹看完妳的blog後想去入貨, 但找了很久都找不到.
    [版主回覆10/23/2009 11:59:00]係 (比)海道 節的 BOOTH, 我係 APM 同 黃埔都有BOR...唔係平時的貨...

    回覆刪除