Pages - Menu

2009年10月23日 星期五

HAMBURGER 餐盒

終於得閒同衰衰去花園街行下,  主要係想買個 HAMBURGER 餐盒, 見很多BLOG 友都有, 很得意...唔貴....上次聽 BLOG 友 GLORIA 話花園街有, 仲要平過係 YAHOO BID, 只 $15...., 就快快去看下, 順便行下花園街....


見平, 買哂2個, 不過, 其實見到佢係 MADE IN CHINA, 有些保留, 因為放食物, 但衰衰很鍾意, 話有同學都有喎...,...買左佢先算啦..


我覺得長形可以放多些, 係最後一個了....



佢話這個設計已取了專利, 呢個設計真係幾好既...每層都可以放野..., 但都幾 大個, 唔知放唔放到係書包.



 


7 則留言:

  1. 我淨係見到日本有得賣咋, 好似五十蚊左右, 我都想係日本訂個返黎呀! 但花園街平到咁, 有少少唔敢放食物呀, 但又好鐘意喎!
     
    [版主回覆10/23/2009 14:20:00]真係一樣bor....日本很多野其實都係made in china....我估都係同一樣料, or 同廠...我見到係大陸都有想過唔買...不過, 之前真係很鍾意, 太得意啦..甘平, 米買左先囉..haha...你都去花園街買啦...只余下2-3個圓形

    回覆刪除
  2. 咁保唔保温架 ??
    [版主回覆10/23/2009 14:23:00]當然唔係保溫盒啦....普通膠餐盒...

    回覆刪除
  3. 我係上網bit的, 我初初都有"made in china"的陰影, 不過運左去日本, 咪一樣又係咁賣又係咁用 !
    ok 喎, 我用左個幾月la, 我裝好熱的飯菜, d膠都冇溶. 欠點係中間牛肉果格太淺, 只可以裝蒸蛋 / 午餐肉片.
    [版主回覆10/23/2009 22:22:00]我看佢盒底係PP, 起碼D膠係可以放食物....唔係OTHERS類.....應該OK既...有你甘講, 我放心左用....

    回覆刪除
  4. 真係幾得意喎....
    [版主回覆10/27/2009 13:56:00]就係貪佢得意.

    回覆刪除
  5. 你買到圓形呀!我上次都冇得賣,真係好cute!我未用呢個盒,我諗只可放d 凍嘅食物如壽司,三文治之類or 小食啦!
    [版主回覆10/27/2009 13:58:00]係呀, 我都諗住放凍食物..唔放熱食...yi, 你上次無圓形, 我今次反而圓形有數個, 得1個長形.

    回覆刪除
  6. 我放熱野在底,都會先用兜盛再放入去....日本o既同HKo既差吾多,可能吾同廠做,因底部標誌吾同...開關口,我日本o既就硬淨d....
    [版主回覆10/27/2009 14:00:00]係呀個開關唔係太實....

    回覆刪除
  7. 我今日在樓下惠康買了 ------ $10! 只有長型~
    [版主回覆10/28/2009 10:49:00]真係一山還有一山平....haha....我買貴了 $10...(2個), 可以在 wellcome 買多個...

    回覆刪除