Pages - Menu

2009年9月24日 星期四

衰衰 LUNCH BOX - 24/9/2009

肉鬆包 配 即食腸/札肉


生果: STRAWBERRY /BLUE BERRY


衰人咳傳染左我, 搞到我咳同周身唔舒服, C C 下甘呀, 為有求其買了包包, 叫衰衰食包, 佢唔想KA....不過, 亦話OK...., 難為了衰衰了, 很怕傳染到衰衰TIM 呀, 望衰人唔係SWINE FLU 啦....佢有發燒呀.....



起床後沒有尋日甘唔舒服, 用了個包包模做了包包, 衰衰鍾意食即食腸, 比枝佢啦.....因為怕佢唔飽....



怕佢唔飽, 比多D 生果佢啦....


吉吉島D 有機STRAWBERRY 很大粒, 很紅....仲要次次很甜的...不得不讚下....



 


 

8 則留言:

  1. 嘩 ! 你几點返工架 ? 咁早就 update 左 blog ?!
    有時食面包都ok 啦 ! 哈! 自己唔洗咁辛苦, 仔仔又可以轉下口味 ! 
     
    [版主回覆09/24/2009 09:49:00]HAHA, 今天SICK LEAVE 呀....本來食包係OK. 但大少唔鍾意MA....

    回覆刪除
  2. 祝你同先生早日康復,要多些休息啊!
    [版主回覆09/24/2009 17:33:00]謝謝關心

    回覆刪除
  3. 我整了自製肉丸呀...有空過來睇睇
    [版主回覆09/24/2009 17:33:00]OK

    回覆刪除
  4. 病o左都要整餐,係咪好辛苦呢?...Take care!
    [版主回覆09/24/2009 17:33:00]THANKS....OK 啦....佢無野食我仲唔放心

    回覆刪除
  5. 保重呀!!
    [版主回覆09/28/2009 11:46:00]thanks>

    回覆刪除
  6. 真佩服..........我來來去去都係飯、麵、壽司(吉之島) ~~
    [版主回覆09/28/2009 11:46:00]很易的, 你試下啦..

    回覆刪除
  7. 爸爸媽媽不能病啊! 快D好返啦~ 飲多些水和休息多些! 早日康復啊!
    [版主回覆09/28/2009 11:46:00]thanks>

    回覆刪除
  8. 嘩﹗好豐富啊﹗祝你早日康復。
    [版主回覆09/28/2009 11:47:00]thanks.

    回覆刪除