Pages - Menu

2009年9月3日 星期四

衰衰 LUNCH BOX -3/9/2009

2009年9月3 日


鰻魚汁  粟米牛肉磨菇炒飯


藍莓  配 JELLY 


***************************************


最近早了30分鍾起床, 多了時間預備沒有甘趕了, 一趕時間個心就急....


今天用了鰻魚汁炒飯, 仿 PEPPER LUNCH 的....衰衰話有個鐵板就最好喎...之前用日本黑椒汁..今次試下鰻魚汁...


 



顧住玩的衰衰, 問佢要不要 JELLY, 佢就話事但....其實係想要同唔要之間, 因為要食多D 野就慢喎...要食哂先可以出去玩...遲過其他同學喎...


但佢都想食喎....問我可以點....


我話:  咁我比少些份量你啦.....你可以食同時唔會太慢, 少些可以快些食完...


衰衰就很滿意的話 OK 啦....


所以以後比一個 JELLY 佢已經夠了.  我係想佢食多些生果....日日食藍莓都有益...藍莓份量沒有少KA...HAHA. 反而因為有位仲多過之前....


 



後記:  衰衰很喜歡有味飯....我要再想下特別些的炒飯先得

沒有留言:

張貼留言