Pages - Menu

2009年9月10日 星期四

南瓜蜂蜜燕麥包

見買了南瓜, 用了少少做包包....但食唔到南瓜味....., 唔通要再增加南瓜的份量..., 還是鮮奶搶了南瓜味呢....今次的食譜有雞蛋同奶, 所以很軟綿綿...., 很香....


先攪碎南瓜, 加奶, 蛋同蜂蜜....再依次加麵粉, 鹽, 牛油..依士..



打平均了的麵團



焗好了....很似樣...很期待呀, 沒有食過南瓜包包...



底部




cut 開很軟錦



close up...



食譜: http://kidturtle.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=951906


材料:
熟南瓜茸 142 克(南瓜去皮切片蒸熟,放保鮮袋壓成茸)
鮮奶 90 毫升
雞蛋 1 隻 (56克)
蜂蜜 2 湯匙
全麥粉 55 克
高筋麵粉 300 克
鹽 1 茶匙
乾酵母 1 茶匙
無鹽牛油 35 克(切粒放室溫至軟)
提子乾 50 克


製法: (以下製作以 Kenwood BM250 麵包機為準)




  1. 將南瓜茸和鮮奶放入攪拌機打十數秒,以免南瓜絲阻礙搓粉器。



  2. 提子乾先浸水10-15分鐘,滴乾水份,再用廚房紙吸乾水份,備用。



  3. 將高筋麵粉及全麥粉先混合均勻。



  4. 麵包機設定:程式(1)白麵包,麵包分量:500克,烘焙度:低度。




  5. 除了牛油粒及提子乾外,將所有材料依以上次序放入麵包機焗盆內,將焗盆放回麵包機內,按開始鍵。



  6. 當麵包機運作 5 分鐘後,在停止的 5 分鐘內,用橡皮刮刀將牛油像塗麵包般均勻地塗在麵糰上。(如不用牛油後下法,可如正常般將牛油座溶加入便可)
  7. 到麵包機響起提示時,加入提子乾。

  8. 程序完成後,將麵包取出放涼架上放涼最少30 分鐘,切片。

6 則留言:

  1. 好正呀! 繼光波後, 你又引到我CC吓喇!
    [版主回覆09/10/2009 16:13:00]依部野真係幾好玩,,可以做到出面食唔到的味....其實計下經濟過你買包包...你可以多d 人食, 仲好啦...日日有新鮮包食...我做一次都要食2-3日...考慮下啦...唔錯既....唔好話我係魔鬼呀...

    回覆刪除
  2. 你簡直係魔鬼啦,我到睇到心"旭旭"。....不過,吾識整呀!...如果我識整,我一定買個整好多包包,因為我好鍾意食包包嫁!
    [版主回覆09/11/2009 11:34:00]真係很易KA...跟食譜放材料...部機會幫你由搓粉, 發(考), 焗, 一機過, 你放了材料, 等3小時就有相中的包包食....真係好過你買呀...始終店賣的有乳化, 防腐MA...你話我係魔鬼就再引下你...HAHA...唔太貴KA...吉吉島公價 $790...00 

    回覆刪除
  3. 我心思思都想買部麵包機 , 因為整包包搓粉時, 方便好多
    [版主回覆09/11/2009 11:36:00]係呀, 我就係怕搓粉囉, 如果你只想唔搓粉, 你可以唔買包包機, 你買坐桌的打蛋機都可以搓粉, OR 食物處理器都可以搓粉KA...你可以再考慮清楚先...

    回覆刪除
  4. $790一部機...攪到我好想買添...
    圍番整100個飽,都係$7.9有一個,抵番晒囉!
    等我年尾搬完屋,喺厨房留定位放機先...
    [版主回覆09/11/2009 13:54:00]係呀, 唔係太貴...真係計得過, 自己做可以買高質素的材料tim..有益些...如你識人有教協證, 教協賣 $640 tim 呀..

    回覆刪除
  5. 我整過幾次南瓜包, 都不是有很大的南瓜味!
    [版主回覆09/15/2009 12:07:00]係啦...唔知點解....

    回覆刪除
  6. 鄭太@hong kong (Vegetarian)2009年9月17日 晚上9:48

    但焗爐唔好咩?
    點解要有麵包機呢?
    [版主回覆09/17/2009 14:52:00]麵包機可以幫你搞麵團同焗, 焗爐只得焗ma.

    回覆刪除