Pages - Menu

2009年9月19日 星期六

婦女會探訪-MENU

人數: SY, I, P, G, C, S 


KIDS: 4


TOTAL: 10 人


因有2個婆婆級女士喜歡中菜, 怕佢2個食唔慣PARTY FOOD...所以都係食中菜為主...., 個個女人都有興趣的, 就係廚房, 可惜, 我個廚房唔係太大...只可容納3個人...., 一起煮下野食, 傾下計...食下野...小朋友當然玩到傻哂....


下次有 PARTY 真係炆下野, 很方便, 可以放多些不同食物當一品煱....今次時間很好, 可以煮哂D食物一起坐下食....中菜唔通真係快些....只是用了 2個鍾已煮哂..., 預備都很小, 我都是早上買野而至...份量剛好, 清哂...AUNTIE 級都話我廚藝合格....仲問番我點煮, 真搞笑........


 


餐前蛋糕:  朱古力海綿蛋糕



香草麵包


個色就麻麻, 味道OK 的.



菜類:  蒜蓉炒蝦米椰菜


           甜椒炒什菇



蒜泥焗金菇


下次再炒香蒜粒再焗會香些..



主菜:  蝦仁/蝦米/青瓜炒粉絲



肉:  南乳炆排骨


(用了 LC 的煲, 炆炆下, 濃了, 黏了底......真無哂心機, 立即要換個細煲, 幸好, 只是初步沒有太大濃味....反而個個都話入味, 好食...HAHA..真開心.)



魚:  粟米魚塊


小朋友至愛.....我懶沒有用蛋同粉煎魚...只醃完焗熟再撈粟米湯...



甜品:  生果 


客人買了蛋糕, 生果, 大家食到食唔哂......


 


 


 

2 則留言:

  1. 中又得, 西又得喎你!  
    [版主回覆09/22/2009 12:51:00]邊係呀....很簡單的餸先得....

    回覆刪除
  2. 2個鍾已煮哂 ~ 犀利喎!
    [版主回覆09/24/2009 17:34:00]HAHA, 邊係呀..

    回覆刪除