Pages - Menu

2013年10月8日 星期二

妊娠糖尿



第2次看 QE 妊娠糖尿病內科
上次第一次看, 醫生 說 我 幾個月前係私人 飲糖水, 無記錄飲了 幾多 CC 的糖
叫我再 飲多次糖水
我心想都好呀, 再 CONFIRM 一下都好

咁我係 WEEK 23 時再 飲多次糖水
都好呀, 因為 WEEK 24開始, 係 糖尿高危期
我都很怕度數很難控制

我今次有自已吉手指CHECK
1小時後, 係 10.5度
2小時後, 係 7.2度
很開心, 應該合標準, 因為平時 係 唔超過 7.5 度就 PASS

上次 WEEK 8 時飲糖水, 2小時後係 11.2度, 很高呀
今次week 24 飲就 : 飲前: 4.5, 2小時後:  5.6, 很正常


唔知關唔關, 我 怕 QE 有 很多 菌, 所以 我無係 醫院等果2小時
我出左去行永安, 行左 1小時, 坐下番去
因為之前聽過, 行下係可令血糖低些的
上次我就真係 2小時坐係 診所度
醫生話唔關係, 咁我都放心些

照看其實我度數係正常
我估都因為介左 4個月糖份

醫生都叫我照食 糖尿餐
不過份量就可以多些
食多些飯

因為我無點重過
可能因為無左糖份
同食量偏少左

我自已呢
知道正常返
就解放下自已:

已食了雪糕, 去食左甜品(薑汁撞奶), 日本 JELLY

HAHA

不過我都應會盡量介甜直至生左 豆豆先算


不過之前第一次產後檢血, 血色素係 ok 的
但今次有檢埋血色素 話 border line
醫生又話不用理
大肚 homon 影響
咁我唯有食多些牛肉 - 保充鐵質





沒有留言:

張貼留言