Pages - Menu

2013年8月29日 星期四

大哥哥 vs 小妹妹

大哥哥 vs 小妹妹

其實個個見我大肚,都會很驚奇
因為衰衰已 13歲先再有妹妹

其實早係幾年前已想有妹妹
奈何, 這些真係很難人為控制

搞了幾年, 自問真係高齡中既高齡
仲要心態已可有可無時
無啦啦, 妹妹就出現了
我起初都接受唔到
衰人更加, haha

不過, 接受現實後
再想深一層,
就知道妹妹的珍貴
慶幸自已很喜歡小朋友
我估自已應付到的

可能我姐都距離我有 9年
我姐同我細佬都 15年
可能2個 差咁遠細時就真係無左2小無差
一同玩的經驗
但當2個都係大人時
就很珍惜大家的 姐弟情
始終血濃於水

我深信 衰衰同妹妹都係一樣
始終我同衰人都會老, 會死
2兄妹始終係家人了
大家可以互相照顧

同埋呢, 3年抱2
我始終覺得辛苦

到衰衰大些, 就要預備上小學已頭痛
到 settle down 後
先想下有多個妹妹的問題

如果同一時間照顧2位小朋友
可能真係比唔到最好的佢

現在經濟能力不同左
衰衰開始可以自己照顧自己
我又可以專心照顧妹妹
其實我覺得 相差遠 都唔係唔好的

慶幸的是, 因為我都算係比較後生時生衰衰
所以13年後, haha
都唔算太老
仲有精力照顧妹妹

妹妹, 期待你的出現呀

2 則留言: