Pages - Menu

2010年6月10日 星期四

衰衰 lunch box -- 9-10/6/2010

三文魚醬包包


南瓜/黑椒牛肉


明太子魚片


生果:  士多啤梨


*********************


一早起床唔舒服, 但因公司有野做, 都要照返工, 晚上個喉嚨講唔野, 個衰衰就親我唔理佢, 自由左一晚......任看電視, 任玩電腦, 個衰人唔理佢, 2個一人一電腦玩到12:00pm都唔睡....我唔可以大叫佢, 亦都無力理佢,...激c 我......


男人無論大同小都唔識自我管理..................


真係勁嬲呀.........


個衰人仲以為我做唔到餐盒比衰衰


唔幫我較時間煮飯


衰衰唔肯食學校飯堂的食物


佢話食白飯就得喎,


但係連白飯都無呀.....haha...


見仲有麵包, 求其樣樣比一些佢... 



 



 



6月9 日,


一起身已經全身軟哂, 手軟, 腳軟,


仲喉嚨痛


求其用包即食咖喱煮熱比衰衰配白飯 .....


相都無影啦.


衰衰回家投訴


因為我連果汁都無比佢..


我都唔知自己做緊什麼了...



 

沒有留言:

張貼留言