Pages - Menu

2010年6月22日 星期二

爆丸

蛇螺已經FADE OUT 啦...現在興的是爆丸, 小朋友的玩具潮流仲快過大人追款........


而做左個男孩的媽媽, 現在問我邊隻護膚品OK, 興什麼FASHION, 我都完全OUT哂, 用開就唔轉啦. 懶了, 


 現在關心的係玩具潮流. HAHA...


依隻野, 我覺得佢很醜, 很古怪, 但唯一OK的係設計, 很得意, 用磁石一爆就開...同樣的, 衰衰點會唔想要呀...


買了2隻正版比佢...要 $59.9, 很貴呀.....


為左我自己的銀包著想, 美其名係幫衰衰啦...每次同佢左看右看, 無錯, 係陪看都要用心記著..每次都看同一樣的物品, 唔記得就出奇.............其實係我要幫衰衰分辦邊種係假的, 邊種係真的...


日本的, 美國的, 中國的假野, 都同樣係 MADE IN CHINA..., 日本的係香港AGENT, 美國有 SEGA TOYS標誌, 中國的就一看已知啦.....抄的假野..


就上淘寶SEARCH 下美國版 啦, 因為我之前都見美國有出爆圓的書, 我估美國都興過一輪, 果然如我所料, 美國版的分別係2008年和2009年, 即係美國版有SEGA TOYS 的係正版..HAHA, 真開心, 比我SEARCH 到正版的, 再問下點分辦正版與假野, 教埋衰衰, 衰衰就扮醒返學教同學...


嘩, 只 $3.5@, 計埋運費, 都係 $6@, 係香港買要 $40-50@, 真係差很遠呀....


由於運費唔係太平, 最貴反而係運費, 一次過買左30隻比衰衰, 仲有些佢自己選的透明特別版.....HAHA..都OK, 唔駛係香港買貴野...


衰衰很心急, 等了2天, 早上問, 晚上問, 睡前問,  終於送到...


衰衰很開心, 很滿意 , 看, 玩左一晚.....


HAHA, 我做甘多野, 就係見到衰衰開心, 滿意,


我就都一起開心埋....., 雖然要出錢, 出心機, 出力



 



 

沒有留言:

張貼留言