Pages - Menu

2010年6月25日 星期五

激c人的 staub

話說上次係apita 買左2套set , 明明話倉有貨, 叫我去check, 點知一見到跟本要唔到, 得2套我選, 全部d 煲的外層都花左的, 個sales 話唔要就要等3個月下批番., 仲話我唔要大把人要喎, ..無理由甘貴要些次貨,我寧願等,  唯有等啦...


我都真係有理由信佢係order d 次貨, 跟著就 當 promotion 賣平些.....激c........


另一套 20cm 的圓煲, 明明 check 時都ok 的...就搬左回家啦..點知上星期想用時, 發覺個煲蓋有一小處似見到鐵甘..點得呀, 會生锈bor...打去顧客服務處, 叫我原個退回, 再要等下批貨先可以有得用...


激c........staub 的 QC 真係明顯沒有 LE CREUSET 甘好, LC 邊有甘KA...話哂個煲甘貴..........






有雞剪送, 雞剪可以幫我這些唔敢唔識切雞的人 切開D 雞, 唔錯.



 


 

沒有留言:

張貼留言