Pages - Menu

2010年6月24日 星期四

衰衰 lunch box -- 24/6/2010

 


三文魚醬車車包包


星星薯餅


小漢堡


**************************


買左個新車車模, 叫衰衰食包包, 佢都肯..haha..


但係我掃粉時, 掃得太多, d 圖案有些亂tim..., 同埋望衰衰食時唔會太苦啦..因為係朱古力粉, 太多怕會有少少苦味


點解甘多薯餅, 因為衰衰話要請同學食喎,


星星薯餅係很受小朋友歡迎喎!!!!


今早衰人見到這個盒, 問點解有空位, 唔ok 喎...


衰衰立即答, 係比麵包疏氣ka...


我之前沒有話佢知ka...衰衰自己都知喎..


佢的常識都唔差..很開心.....haha.......



 



 



就係這個模, 我上次係apita 買, $89.9...我見其他小店要過 $100的, 所以就買來玩下囉, 因為我都仲係沒有買過麵包模..下次用來嘗試做車車飯團先.


同埋比想像中d 邊位都唔係side太多包包



 

2 則留言:

  1. apita真係好多整便當嘅嘢賣,我都係常客。

    回覆刪除
  2. 個 lunch box 好別緻啊!小朋友真幸福。 第一眼見這個車車麵包,以為是「食鬼 pan pan」那隻鬼!哈哈.....

    回覆刪除