Pages - Menu

2010年6月21日 星期一

蝦米瑤柱蘿蔔糕

衰衰很喜歡食蘿蔔糕, 常常去許留山同我搶食, 一人一塊連我果塊都食埋..見上次係SOGO買了日本大根, 就做蘿蔔糕啦.


其實很簡單, 因為我沒有用臘味類, 只係清清的用了蝦米和瑤柱, 反而很清甜...


這個唔係食譜, 我記低方便下次自己看...


材料: 約650G的大根, 衰衰幫我咆絲, 佢當玩, 咆完話很倦喎...., 蝦米, 瑤柱, 沾米粉100G, 英粟粉 50G, 鹽, 雞粉, 糖, 胡椒粉少許, 我忘記買蔥, 有蔥會香些.


 先炒香蝦米, 瑤柱, 再用蝦米水煮大根至透明, 加鹽, 糖, 雞粉, 胡椒粉, 再放埋沾米粉, 英粟粉撈埋,



蒸45分鐘


今次用蒸爐真係超方便, 唔駛擔心看火, 不過, 都要不時加水..




我用了黑椒醬再炒香, 衰衰再同我搶食呀..


全底做了我們3人的早餐.....


3 則留言:

  1. 好羨慕呀! 個蓀爐好用嗎?我好想買,可惜廚房太細!
    [版主回覆06/21/2010 16:14:00]我都係搬左屋先買到, 想買很耐啦..我這個不是miele, 係cheap 野德國寶, 都ok, 很方便, 可以當微波爐用, 我放棄左微波爐個位放蒸爐..

    回覆刪除
  2. 好好好味呀!

    回覆刪除
  3. Wa...... 勁 !! 我都要努力學下  !! 我暫時都係通粉同煎雞扒

    回覆刪除