Pages - Menu

2010年6月18日 星期五

手繪小櫃 與 天使掛鐘

 


haha, 果頭話買夠, 果頭再有 TARGET....


剛看中一個小櫃, 真的很小, 只 28CM X 21CM X95CM...


剛巧FIT 到門口附近一個小位...


始終想買個手繪花的小櫃


可以用來放我的小件, 化妝品類


個花花圖案很美呢..


今次 櫃  是 RMB$300, $80 運費, 個賣方係廣州, 走 了 ems, 只收 $33運費, 仲肯退回給我, 超平呀, 15kg, 甘重都只係 $33..


折為港幣約 $410.00



另外, 廳區還想買個掛鐘,


本來係想買咖啡色的田園鐘


但一見這個就超喜歡


因為我很喜歡歐洲這個天使的


RMB$95, 運費 $40


港幣就 $180


 


可爱的丘比特既是祝福又给这份凝重增添一缕欢快和浪漫。




2 樣都等緊收貨

6 則留言:

  1. 個櫃咁多格,可以擺好多小雜物喎!
    [版主回覆06/19/2010 09:37:00]係呀, 就係想放些化妝品, 髮夾呀之類...., 一看已很喜歡

    回覆刪除
  2. 嘩!個櫃好靚呀! 同個鐘個色調好夾呀!搬屋好卒苦,但整得靚靚就好有滿足感!
    [版主回覆06/21/2010 17:24:00]謝謝, 係呀, 超辛苦, 不過, 可以比我買下野mix & match 都很開心

    回覆刪除
  3. 個鐘好靚,又好意頭!
    [版主回覆06/21/2010 17:21:00]謝謝, 天使係好意頭ka...我唔知tim..

    回覆刪除
  4. 個鐘同櫃都好靚,請問係邊買架?

    回覆刪除
  5. 請問係邊買架 ? so pretty

    回覆刪除
  6. 你好, 請問你的田園家居是否在淘寶買呢? 因為我見到好多blogger都在淘寶買野, 但想請教一下, 如果要search田園傢具/精品, 應該怎樣search呢?
    [版主回覆03/03/2011 08:57:00]SORRY, 遲了回覆你.....你係TAOBOA SEARCH 田園已經有很多, 再係佢分類選, 如家具, 廚具, 櫃等...就會SORT左只 SHOW個類物品...你TRY TRY

    回覆刪除