Pages - Menu

2011年3月17日 星期四

衰衰 lunch box -- 17/3/2011

三文魚醬火腿包包


明太子魚蛋片


生果:  strawberry


****************************


本來想近近的去台灣慶生,早前見cx 百週年出特價票


去日本和去台灣差不多價, 當然去日本啦..


買完票唔夠2日就地震, 聽到都很唔開心


原本諗住大阪無野, 數日後愈來愈恐怖


特價票無得退款, 轉時間


都預左唔去, d 錢就退唔番


點知 cx 2日後話可以轉地點


但係 韓國, 上海, 台灣都怕有幅射


只可選去泰國, 仲要weekend, 公假無位


尋日竟然可以無條件退款


真係喜出望外


已出之物可以取回..haha


不過今次我覺得CX 形象似財爺


一早退比客就好囉


現在變得很小家,


以後搭CX 都可免則免



晚上開開心心話比衰衰/衰人知好消息


點知衰衰比個壞消息我


唉, 佢係學校撞親個頭, 仲要係後腦


起左個高樓呀, 撞親後腦真係可大可小ma


嚇到我當堂無哂心機


買麵包比佢算了...



 

1 則留言:

  1. 吓、撞親個頭?...学校冇響撞親後打畀家長報告架咩? 要観察佢一兩日呀,我非常緊張我仔『頭』呢個重要部位,撞親手手腳腳都冇咁緊張... 要同佢碌多兩隻雞蛋咯...
    [版主回覆03/17/2011 13:56:00]我都係聽到撞親的係頭先嚇C....佢日日都差不多有手腳傷, 我都習以為常, 頭部我先緊張...碌雞蛋真係有效, 我今晚都嘗試下先..

    回覆刪除