Pages - Menu

2011年3月9日 星期三

Artisan Bread in Five Minutes a Day part 2

因為今次係試驗性質, 有blog 友話這方法的麵包很硬


所以我都唔抱太大的期望


因為唔知點解個麵團唔係發得很大


等到2日後, 都焗左佢啦...


麵團都很濕下, 我以為佢 變壞左


但沒有酸味...應該唔係既



2 日後, 脹左一倍左右



我取出一部份, 想做pizza 底



今次真係很求其, 因為唔知成唔成功


怕 side 食物..


唔係放左很多食物在上面



只係雪櫃有蟹柳和火腿



焗了30分鐘, 茄汁部份濃了,很醜樣



但係內部都似麵包, 很軟軟的


估不到, 唔錯bor...面層脆脆的, 內部就軟的


衰衰和衰人竟然問我仲有沒有



另 一些我就焗了個普通大包



焗完都似模似樣的




切開, 原來內部仲沒有熟


side 左...


不過, 比想像中ok, 做pizza 底很 match...


下次會試用埋奶, 蛋, 油的版本.



不過都很開心, 終於識做pizza 底..


下次可以買些煙三文魚做pizza


可以用自已想食的topping...正...

1 則留言:

  1. 好可惜. 有沒有在焗爐中加熱水呢?
     
    [版主回覆03/11/2011 16:57:00]有呀, 真係唔知點解, pizza 底很ok ka...下次要嘗試你果種甜麵團

    回覆刪除