Pages - Menu

2010年11月4日 星期四

雪梨水@staub

 


懶人燉法


23cm oval staub 可以放入蒸爐


跟足 sunnyma 的材料


(雪梨, 蘋果, 無花果, 蜜早)


放哂材料燉左佢一個鐘


再焗左1個鐘





很清甜


剛剛3杯


食完飯就有得飲



 

6 則留言:

  1. 燉左佢一個鐘- 點燉?
    [版主回覆11/04/2010 17:13:00]下, 放入蒸爐唔係叫燉?? 我見比妮都係咁既...我搞錯左呀......

    回覆刪除
  2. 我今晚都會煲雪梨水!
    [版主回覆11/07/2010 21:26:00]我都很鍾意飲, 很清甜

    回覆刪除
  3. You are right, I miss 蒸爐, so good.
    [版主回覆11/04/2010 17:20:00]我果個係cheap cheap 德國寶, 很細容量, 開一小時要加水數次, 都係 miele 正......

    回覆刪除
  4. 有蒸爐真係好!
    [版主回覆11/07/2010 13:58:00]真係幾方便, 可以代左微波爐..

    回覆刪除
  5. 我都想買個電蒸爐! 其實同用"穫"蒸嘅時間和風味係咪一樣架.
    [版主回覆11/07/2010 13:59:00]一樣KA...都係用蒸汽...很方便, 唔怕光燒, 無水自動停...

    回覆刪除
  6. 正喎! 好潤呀~ 我用以前坐月時買既電子燉盅, 秋天真係要飲多d呀! 你d杯都好cute呀!
    [版主回覆11/08/2010 20:12:00]係呀, 有益, 好味..

    回覆刪除