Pages - Menu

2009年1月8日 星期四

shusi 紫菜蛋圈

 


上次在 jusco $10店買了這個新出的 大 shusi 盒.  可以做大的紫菜圈........., 衰衰野叫我買, 佢話可以自己選材料, 佢唔喜歡出面有青瓜類的.........材料, 衰衰野很煩的....., 佢likely 的材料, 都離唔開 玉子同蟹柳..............


真係不可看小佢的容量, one cup rice = 3碗飯        都還沒有滿............



不得不提這個 明太子 , 上次在日本買, 只 yen$100.  加在飯中超好味........ 可惜, 我在sogo, uny, jusco 都唔見有得買...........



完成了形後, 增加紫菜在外.



再分成一塊塊, 即完成.......很方便................這個就是衰衰的lunch 啦.  再比了玉子(= 2隻日本蛋)同4條蟹柳..........佢都食哂................= 食了3碗飯.........,平時食, 就只食1碗飯就話飽........


真係要花點心思正得令佢喜歡, 可以令佢不知不覺甘食多些........


唉, 如果媽媽的廚藝可以叻些就好啦. 媽媽的新年願望2009是學煮多些好味菜式.........



同場加影, jusco 的韓國直送 (strawberry) , 平了bor...... $39.70, 上年都要 $49.9-59.9.  12月-1月是 strawberry 日本同韓國的時節, 要買多些食先得.....


衰衰食過日本同韓國的,  唔肯再食美國的了.........., 8-10月常叫我買 strawberry, 但已沒有得買啦. 只有美國的...............佢就唔肯食, 佢話唔林bor.  日本同韓國真係好食很多的.


以前很唔捨得食日本同韓國的.  衰衰鍾意食後就常買都唔覺得貴. 衰衰野可以一次過食哂全盒的.  難得佢鍾意食, 貴都無所謂了.............


2 則留言:

  1. 你愈來愈是一個好媽媽呀! 上次話一week整一次sushi俾小柔做茶點, 我一次都無整過呀!
    "Iv" 竟吃了全部??? 咁你真係要花多點心思了, 餐餐咁叻, 包佢變肥仔呢~
    日,韓 stawberry都好好食, 只是日本較貴呢~
    [版主回覆01/09/2009 17:28:00]你叫auntie做比小柔就得啦...你只需買d 食物......

    回覆刪除
  2. 你愈來愈是一位超級好媽咪呀~ "Iv" 食哂個lunch!!?? 咁你得多花心思, 如果日日係這樣, "Iv"一定變大隻仔呀!
    [版主回覆01/09/2009 17:25:00]唔好甘講啦.  我沒工人, 我唔做, 邊個做呀........
    佢就想日日食這些, 但點可以日日食同一樣野ka. 我怕唔夠營養.....佢肥些都是我的心願之一ka. haha
     

    回覆刪除