Pages - Menu

2009年1月11日 星期日

漁業/植物產品嘉年華@花墟足球場

 


上年都想去, 但結果沒有去到....今年見到有, 本想約婆婆去看, 婆婆都喜歡看嘉年華的. 原來佢去了 數次工展會, 本想去工展會的, 但搬屋所以沒有去.....都怕太迫......, 但打極都打唔通婆婆個手提, 算啦.......我都唔知幾時去, 所以沒有約婆婆了........


一早起, 衰人就話頭疼, 可能佢這個星期太倦, 甘衰人同衰衰沒有去打rugby, 下午, 衰衰做完功課就一起去這個嘉年華了. 想看下d 有機食品甘........


 



一去到, 衰衰就買了樽有機黃豆漿



新生會, 之前都聽過, 在初三搞了個挖番薯的生態參觀.  衰衰想参加, 便報了名.  hk$78@




衰衰後面是真粟米樹......



我後面是真 strawberry



這幅是西籣花.....



 



椰菜花原來是這樣的



新鮮的生菜, 羅馬生菜, 有機的可以生食.......



香草, 大回香, 真係很香的.





之前看新聞, 話有這個標誌的就沒有孔雀石綠.....但我在街市同超市都見唔到有魚是有這個標誌的.




看苯b mama的blog, 話種香草, 可以確保d 香草新鮮甘用......我上年已考慮緊.......因為上年間屋開始有露台....., 但一年後都沒有實行...因為我對種野真係沒有心機的........, 在這個fair見到d 香草很美同很香, 仲可以食用.....忍唔著就買了.....仲買下, 買下, 買了3種..........衰人本來唔想的. 話會有蚊........, 後來都唔理佢了. haha..........


peppermint $10



rosemary , 沒有細的, 大的就 $25, 真係很香...........,



後來仲有 lavender, 我的至愛........$10



我將d 薰衣草搬了另外2個花盆........立即美了...........1倍........



再買了這個白色離巴, $15........


暫時放在這兒先.......



 


最後, 覺得都似一個花市甘, 有年花, 賀年物品甘.   新鮮菜, 魚, 冰凍食品都沒有買....因為不是直接回家.......只買了少少臘味, 蝦米, 冬茹類做蘿蔔糕同有機蘿蔔........


反而因為有真的菜圃看, 衰衰很喜歡..........見到有些植物的真身...............

4 則留言:

  1. 幾好播, 為家居(tim)上綠油油的色彩, [咩仲有位咩!]
    (讚!)
    [版主回覆01/12/2009 17:37:00]唔知種唔種到呢, 嘗試下.  想放在露台的......露台就大把位--

    回覆刪除
  2. 我连有呢个展都未听过
    [版主回覆01/13/2009 10:15:00]tv 菜瀾有賣廣告ka.  下次再有通知你.

    回覆刪除
  3. 有睇過菜瀾同蘇玉華的賣廣告ar,咁 E 個嘉年華多唔多嘢睇呢!
    [版主回覆01/13/2009 15:17:00]應該ok, 我覺得似小型工展會加花市.....有花卉賣, 有有機菜/植物, 有些有機物品, 特價食品, 仲好就是有個似真的farm 展覽, 都可以去看下如得閒........

    回覆刪除
  4. 有標籤的魚不是全香港都有, 以我所知大埔那個街市有但很貴呢
    [版主回覆01/19/2009 10:12:00]是嗎?  上次見到有, 但唔幫你割, 所以沒有買.

    回覆刪除