Pages - Menu

2009年1月8日 星期四

雪花秀 (1)/各國物品

 


很開心啦, 兒媽從韓國回來了............仲話幫我買到全部我叫佢買的skin care 野....今晚去食飯同取貨......................, 最後, 兒媽是在機場買............我起初怕佢唔識買, 因為兒媽很小買skin care, 結果都買到.  正............今晚去取貨完再post上blog啦..........


個銀包要放下幾兩了, 買哂都要 hk$2000.00. 相對都save了 hk$2000.  haha, 因為對比香港有 50% off.


上次兒媽幫我比了 AUD$180(澳洲物品)  都還沒有過數. 今次到韓國野........., 銀包乾硬化了...............


仲有叫肥auntie 在新加坡的lego, 真要謝謝auntie j., 肯拿甘多lego回港. 我有2盒, 唔只我, 仲有其他人, 我估都有10盒以上. 約香港價的40% off......仲要係香港agent沒有的貨........


仲有auntie i., 會去日本, 我已叫佢幫我買 hello kitty 福袋, 如有, 這個就唔知有無.......有就.............再要破財.............


 年尾出了 BONUS/DOUBLE PAID 就 放任自己一些啦............HAHA


唔駛出外國, 都可以買到平野, 真開心................., 我見到屋企d 野.  心想:  想還想bor, 是不是要收手呢.................haha,,,,,,,,,,想同做......是2回不同的野..........算啦...........


難得 哀人沒有投訴..............間屋甘多野.................因為佢自己都多野.................不相伯仲.............

1 則留言:

  1. 買野真係好開心架!
    [版主回覆01/09/2009 12:21:00]講得超對呀. 嘻嘻, 要努力返工先得啦..........

    回覆刪除