Pages - Menu

2013年12月10日 星期二

week 36 @ 覆診 DR. KONG & QE

時間真係很快, 話雖辛苦
過下, 過下,就已 9個月了
開刀的話仲有 20 日
豆豆就出生了


現在最驚的係早產
因為會打亂了已訂下的 計劃
豆豆, 你要在MAMA 肚內住耐D D
唔好咁急出生呀
出左來就有排玩
係MAMA 肚就只有最後的 20天機會...
HAHA
你同 MAMA 都要好好 ENJOY 2個生命共同一體的經驗



講番 覆診 @ QE

其實我唔打算在 QE 生
都到尾後, 可以不再去
不過, 佢次次都安排見下醫生
都唔係等很耐
都照去啦
我都想生完有得 跟進下個 妊娠糖尿病

係今次覆診, QE 安排我照下BB
因為妊娠糖尿病
醫院都想知BB 的 SIZE
原來如果巨B
醫生話要考慮催生的

幸好, 照完後,
豆豆約 5LBS 11 OZ
中碼 (60-70%)
醫生話OK
如順產, 應不用催生


3日後, 約了 DR. KONG 看 豆豆

豆豆的 SIZE 3  日由 5LBS 11OZ 去到 5 LBS 15 OZ
照到佢已轉頭
但只係盤骨門口
仲未入盤骨
因唔會早產既

不過可能西醫真係唔信清胎毒
佢除了叫我不要食白連蘇
因為真係會引致早產
有些MAMA 仲話如順產
會開不到度數

仲叫我連西瓜都唔好食
即係任何涼野都不要食

其實我對胎毒都不致可否
因為生衰衰時都沒有特別清
衰衰BB 時皮膚都無咩特別
所以我都係唔會特別專登食咩去清

沒有留言:

張貼留言