Pages - Menu

2013年12月4日 星期三

倒數 25天了 @ 預備炒米茶


進入12月 直路了
轉眼仲有3星期就可以見到豆豆了
很緊張又擔心手術會痛
haha

另外擔心的
就是早產
一來無準備
二來太突然

所以豆豆, 你都係係媽媽肚內住到12月尾先出來呀

 頭1-3個月怕見紅小產

原來尾依1個月都怕見紅

一見紅就代表要生了

早前放了幾日假
就為入院要飲的炒米茶做準備
萬一要即時入院都有得用

我只做了入院的份量
出院陪月會幫我煲

因為開刀的關系, 所以我只用了炒米加果皮
因為預先做定,
果皮不可浸
買了10年以上的果皮, 就不用去囊
我買了糙米


白鑊炒香, 見米變黃就可以了


左是未炒的
右是炒了的


愈耐的果皮
係很深色同簿的

左係很厚的同埋應數年內
右的係 10年的, 深色些同很漙

cut 碎d 果皮和炒米

放入茶包袋就可以了

飲時先用熱水沖一次, 倒去
之後 再加熱水焗 15分鐘就可以飲
一包可再沖1-2次
我就預 每日3包








沒有留言:

張貼留言