Pages - Menu

2013年7月9日 星期二

7星期的小豆豆


7星期的小豆豆 (21/5/2013)

雖然已7星期了, 但媽媽知你係我肚內
只是 12日, hahaa

但已好似很耐咁
因為有一連串的驗血, 驗 oscar, 驗 nifty, 結構等住我去plan

touch wood 同上次陀衰衰一樣
我無嘔過呀
係個胃唔舒服同唔想食野
全個人很倦咁

返工呢, 因為每天除了 mtr, 我仲行 15分鐘先返到公司
而果條路, 很多人, 很多人一路行一路食煙
同埋有次我行完, 全身冒汗, 頭有小暈
haha,
之後就唔敢再博了

返工早些了同衰人一起出門, 佢車到我附近
我食完早餐先返公司

而放工呢,
haha, 我就搭的士了
貴就貴啦

至於放假呢
我唔敢去人多的地方, 有恐懼感
通常都係在床上
食同睡...haha

加上看下其他人的經驗
唔知點解很多人都有不愉快的經驗
我很驚呀, 很擔心
所以我都唔敢操勞
一切等小豆豆3個月先算
我知道自己一定丞受唔到比左我而無左的經驗
所以我要盡一切的能力保住小豆豆

至於我個肚, 我自己覺得已大左了
同埋肚係硬左同脹左


我自己想我都係休息多些
等小豆豆12週隱定了
我先過番正常生活
haha

沒有留言:

張貼留言